شکنجه نگار 17 ساله توسط پدر سنگدل

pegiu
پدر سنگدل نگار، دختر معلول کرجی که او را به شدت شکنجه کرد

هروزه خبر های کودک آزاری به گوش می رسد اما این بار خبر بسیار وحشت ناک بود.در این خبر کودک آزاری پدر سنگدل به شدت کودک معلول خود را شکنجه کرده و از او فیلم می گیرد.کلیپ شکنجه نگار توسط پدرسنگدلش به شدت دلخراش است.و نمی توان بر چنین افرادی نام پدر را گذاشت اما متاسفانه نگار دختر 17 ساله معلول از بی رحمی های پدر سنگدلش به شدت آسیب جسمی و روحی دیده است

جزییات خبر هولناک شکنجه دختر معلول توسط پدرسنگدل

در کلیپی که پدر سنگدل از جنایتش می‌گیرد، ​اول با قمه به نگار حمله می کند و سر وی را می‌شکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد. .
نگار ۱۷ ساله معلولیت جسمی دارد، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی_حرکتی است و همراه با خانواده‌اش در یکی از محلات کرج زندگی می‌کند.

نگار زندگی سختی را داشته و دارد و علاوه بر معلولیتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند بارها مورد آزار و اذیت پدرش هم قرار گرفته است.

وی یک برادر ۱۰ ساله و یک خواهر ۶ ماهه دارد و مادر نگار به دلیل اختلافش با همسر و ارتباط همسرش با زن دیگر خانه را ترک کرده و به منزل خواهرش رفته است.

با توجه به ترک خانه توسط مادر ، پدر از این فرصت سوءاستفاده کرده و برای فشار همسرش با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد (قابل ذکر است جای طناب در گردن کودک مشخص است).

پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه #کودک_معصوم تاب آورده و زنده می‌ماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک معلول خویش را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ