ماجرای جمله we didi it, without you چیست؟

toranj
مطمینا بعد از پیروزی ایران در برابر مراکش این جمله را زیاد دیده اید که در فضای مجازی خطاب به شرکت نایک نوشته شده است: we didi it, without you

به گزارش الودکتر: ماجرای جمله  we didi it, without you که مخاطبش شرکت نایک است بعد از پیروزی ایران بر مراکش در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه ماجرای این جمله را خواهید خواند.

بعضی می گویند پای بازیکنان ایرانی در بازی ایران- مراکش کتونی های نایک بوده است پس چرا از این جمله we didi it, without you اسفاده شده است در برابر شرکت نایک؟

پاسخی که مربی تیم ملی ایان کیروش داده است این بوده که : وقتی از شرکت نایک خواهان کتونی های ورزشی جدید و نو برای بازی های تیم ملی شدیم، به خاطر تحریم ها از دادن کتونی ها به ایران خود داری کرده است اما از آنجایی که بچه های تیم با کتونی های نایک تمرین کرده بودند تصمیم بر این شد که با همان کتونی های نایکی که از قبل داشته اند بازی کنند تا شرایط یکسان باشد در تمرین ها و بازی های اصلی.  «کارلوس کیروش» سرمربی پرتقالی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفته است : «ورزشکاران به تجهیزات ورزشی خود عادت می‌کنند و این درست نیست که یک هفته مانده به چنین مسابقه مهمی، این تجهیزات را عوض کرد.»

این جمله هم :  we didi it, without you از این جهت گفته شده است که شرکت نایک از فروش کتونی های جدید به تیم ملی ایران خود داری کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ