سایت پرداخت عوارض خروج از کشور

برای پرداخت عوارض خروج از کشور ادامه مطلب را بخوانید.

اگر قصد پرداخت عوارض خروج از کشور دارید و از روش مطمین برای پرداخت اطلاع ندارید با این مطلب همراه شوید تا سامانه های رسمی پرداخت عوارض کشور را به شما معرفی کنیم.

سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور بانک ملی ایران

در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک و سهولت در انجام امور بانکی مردم بویژه مسافران خارج از کشور ، این بانک سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور را به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی ایران راه اندازی کرده است، به گونه‌ای که کنترل پرداخت یا عدم پرداخت عوارض به صورت مکانیزه در مبادی خروجی امکان پذیر می‌شود. 

مسافران عزیز می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.bmi.ir و بخش خدمات الکترونیکی / پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور  و ثبت اطلاعات خود از جمله کد ملی و شماره تلفن همراه ( جهت دریافت کد پیگیری ) نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور توسط کارت های عضو شتاب اقدام کنند . 

در حال حاضر خدمت فوق به صورت آزمایشی برای مسافران عازم از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه‌اندازی شده و پس از دوره آزمایشی برای سایر مبادی خروجی کشور نیز عملیاتی خواهد شد. 

همچنین در حال حاضر این بانک با استقرار کیوسک و Cashless در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شرایط را برای رفاه حال مسافران عازم خارج از کشور و سرعت عمل در امور آنها فراهم کرده است.

بانک ملی ایران در نظر دارد با توسعه دستگاه‌های پرداخت الکترونیک (کیوسک و Cashless) در سطح کشور ضمن ارائه تمامی سرویس‌های بانکی، شرایط دریافت عوارض را نیز آسان‌تر کند. 

سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور سداد

برای تحقق چشم اندازهای دولت الکترونیکی و سهولت در انجام امور بانکی، برای اولین بار و به صورت انحصاری، سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور را راه اندازی کرده ایم. بدین ترتیب مسافران گرامی برای پرداخت عوارض خود دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانک ملی ندارند و می توانند به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» یا اپلیکیشن «ایوا»  به راحتی عوارض خود را پرداخت کنند.
برای استفاده از این سامانه به آدرس اینترنتی www.sadadpsp.ir  مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ