برنده سوپر جام اعلام شد!

سازمان لیگ خبر اعلام برنده سوپر جام را روی سایت قرار داد.

سرانجام بعد از پیشنهاد ها و بررسی های لازم پرسپولیس به عنوان برنده سوپر جام اعلام شد. در ادامه دلیل برتده شدن پرسپولیس بدون بازی را خواهید خواند.

موضوع اصلی این روزهای فوتبال ایران یعنی برگزاری بازی سوپرجام بالاخره با نظر سازمان لیگ به پایان رسید و طبق اعلام مسئولان این تیم پرسپولیس است که به عنوان برنده این بازی معرفی می شود. روابط عمومی سازمان لیگ در این باره اعلام کرد:  به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز 29 تیرماه 1397 برگزار نمی شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

در روزهای اخیر و با توجه به بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی تدارکاتی خود و اظهارتمایل این تیم برای برگزاری این بازی کار را برای مسئولان سازمان لیگ سخت کرده بود چرا که آبی پوشان تمایلی به برگزاری این دیدار نداشتند و در تاریخ مورد نظر نیز در حال گذراندن برنامه های تمرینی در اردوی تدارکاتی خواهند بود. با توجه به این موضوع مسئولان سازمان لیگ که در دو راهی برگزاری و یا لغو این بازی قرار داشتند به ناگاه تصمیمی جالب گرفتند که طی آن پرسپولیس را به عنوان برنده این بازی اعلام کردند.

بدین ترتیب تمام حواشی مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری این بازی را باید پایان یافته تلقی کرد. دیداری که به دلیل حضور استقلالی ها در اردوی تدارکاتی آلمان برگزار نخواهد شد و به این ترتیب شاگردان برانکو که فصل قبل نیز با شکست تیم نفت تهران موفق به کسب این عنوان شده بودند برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمان سوپرجام ایران معرفی شدند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ