آلت قتل وحید مرادی چه بود؟

آلت قتل وحید مرادی مشخص شد.

حاشیه های وحید مرادی نیز به پایان رسید و بالاخره آلت قتل مشخص شد.

آخرین حاشیه مربوط به زندان و زندانیان هم مربوط به ماجرای قتل وحید مرادی در زندان رجایی‌شهر کرج بود؛ وحید مرادی، یکی از شرورهای تهران پس از قتل یکی از دوستانش و دستگیری، به زندان رجایی‌شهر منتقل شد و روز 11 تیر در زندان و در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان به‌قتل رسید. بعد از این اتفاق، تعدادی ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که جدای از صحت انتساب آنها به پرونده قتل وحید مرادی، حاوی دو نکته و پیام اساسی بود؛ اول اینکه وسایلی که در اختیار این افراد قرار داشت، بیشتر شبیه چاقو و قمه بود تا وسایلی مانند قاشق و پایه تخت که برای درگیری تیز شده باشند. دوم اینکه این افراد توانسته بودند با موبایل هوشمند و اینترنت، این ویدئو را به خارج از زندان ارسال کنند.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی، درباره اینکه با توجه به برخی اظهارنظرها درباره قتل وحید مرادی با چاقو و قمه،‌ آیا آلت قتل وحید مرادی مشخص شده است یا خیر گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، وحید مرادی با سلاح دست‌ساز داخل زندان (تیزی) به‌قتل رسیده است نه با چاقو یا قمه.

وی درباره صدور کیفرخواست متهمان این پرونده نیز گفت: هنوز تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد و زمان صدور کیفرخواست مشخص نیست.

وحید مرادی شرور معروف تهران روز یازدهم تیر، در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان در زندان رجایی‌شهر کرج به‌قتل رسید. 3 متهم دستگیرشده در این پرونده، پیش از این به‌جرم ارتکاب قتل در زندان بودند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ