بیوگرافی آیت بی غم

sahar.d
آیت بی غم یکی از کمدین های این روزهای خنداننده شو است.

آیت بی غم را این شب ها از قاب تلوزیون و شبکه نسیم می بینیم. آیت یکی از کمدین های سری دوم برنامه جذاب خنداننده شو است و در گروه رامبد جوان به رقابت با سایر کمدین ها می پردازد. در ادامه بیشتر با این کمدین که دندانپزشک نیز هست آشنا می شوید.

بیوگرافی آیت بی غم

آیت بی غم متولد سال 1371 در تهران و در حال حاضر مجرد است.
او فارغ التحصیل رشته دندان پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی است حالا بجز دکتری یک هنرمند تئاتر و کمدین می باشد و از اجرا در کافه ها به تلویزیون رسیده است.

بخشی از زندگی آیت بی غم از زبان خودش

اهل درس و مشق نیستم

در دانشگاه سعی می کردم زود تموم کنم، نمره ای که می گرفتم برایم مهم نبود و هدف گذاری من در فعالیت هایم نهایتا معطوف به مواردی غیر از دندان پزشکی است.

دوره های تئاتر

تئاتر را از مقطع راهنمایی شروع کردم و قبل از ورود به دانشگاه به صورت ابتدایی در چند کارگاه تئاتر شرکت کردم و در پیش دانشگاهی هم یک فیلم کوتاه طنز برای جشن ورود به دانشگاه ساختم.

نویسندگی

در کنار تئاتر بصورت تجربی نویسندگی را هم ادامه دادم و با ورود به دانشگاه این فعالیتم ابتدا در وبلاگ و سپس به فیسبوک کشیده شد.

 حرفه ای با تئاتر

بهترین اتفاق زندگی هنریم آشنایی با بچه های تئاتر دانشگاه صنعتی شریف در سال 92 بود که سبب شد تئاتر را به صورت حرفه ای پیگیری کنم. 

کانال تلگرامی

مدتی با چند نفر از دوستانم کانالی به نام مزیوباکال راه انداختیم که برخلاف انتظارم به شدت مورد استقبال قرار گرفت اما مدتی بعد بنا به دلایلی تعطیل شد.

اجرا در کافه ها

از سال 94 با همراهی نویسندگان و طنز پردازهایی خلاقی چون حسین کلهر هر چند وقت یکبار در کافه ها اجرای استندآپ کمدی می پردازیم.

او این روزها با خندوانه به شدت مشهور و محبوب شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ