علت فوت ضیاءالدین دری

parya
علت فوت ضیاءالدین دری کارگردان موفق کشورمان را در اینجا بخوانید.

 ضیاءالدین دری کارگردان نام آشنای کشورمان که از ماندگارترین آثار وی می توان به کیف انگلیسی و کلاه پهلوی نام برد در سن 65 سالگی درگذشت.  ضیاءالدین دری ساعاتی پیش در 26 ام مرداد در بیمارستان ابن سینای شیراز از دنیا رفت. علت فوت  ضیاءالدین دری عفونت پس از پیوند کبد می باشد که چند روز پیش در شیراز پیوند کبد برای وی انجام شده بود.

علت فوت  ضیاءالدین دری

ضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون که مدتی به‌دلیل فرآیند درمانی در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل (جمعه ۲۶ مرداد) دارفانی را وداع گفت.

نوید دری فرزند این هنرمند ضمن تایید این خبر،‌ علت فوت  ضیاءالدین را عفونت پس از پیوند کبد اعلام کرد.

دری کارگردان سریال هایی در حوزه تاریخ معاصر است که از جمله آنها می توان به «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» اشاره کرد.

رئیس بیمارستان پیوند اعضای ابن سینا شیرازاعلام کرد:این هنرمند، ۲۷ تیرماه امسال در شرایطی کاملا اورژانسی به بیمارستان فوق منتقل شد که دوم مرداد ماه جاری پیوند کبد بروی ایشان انجام شد.

دکتر حشمت الله صلاحی، درخصوص مرگ این تهیه کننده و کارگردان عنوان کرد: علت آن نارسایی مزمن کبدی، ضعف شدید عضلانی و به دنبال آن نارسایی کلیوی هم مبتلا شده بود که پس از جراحی و مراقبت های ویژه ساعاتی پیش فوت کرد.

به گفته رئیس بیمارستان پیوند اعضای ابن سینا شیراز، علت فوت عفونت و ناتوانی در تحمل درد ذکر شد.

وی یادآور شد: ضیاء الدین دری پس از انجام پیوند در بخش های مراقبت های ویژه بستری بود که در نهایت در بخش سی.سی. یو بیمارستان پیوند اعضا بستری شده و صبح جمعه دار فانی را وداع گفت.

نوید دری، فرزند این هنرمند سینما و تلویزیون هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پدرش ساعاتی پیش در شیراز چشم از جها فرو بست، اعلام کرد: پیکر ضیاءالدین دری برای تشییع و خاکسپاری به تهران منتقل می شود.

زمان و مکان تشییع و خاکسپاری و بزرگداشت ضیاءالدین دری به گفته فرزند وی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ