آخرین جزئیات مصدومین زلزله کرمانشاه

parya
در این خبر از آخرین جزئیات مصدومین زلزله کرمانشاه در 4 ام شهریور ماه 97 باخبر شوید.

در زلزله ای دیگر در روز 4 ام شهریور کرمانشاه لرزید، شدت این زلزله 5.9 ریشتر بود که زلزله ی شدیدی نیز بود. این زلزله خساراتی را نیز داشته است. این خسارات هم مالی بوده است هم جانی کهآخرین جزئیات مصدومین زلزله کرمانشاه را می توانید در این قسمت بخوانید.

آخرین جزئیات مصدومین زلزله کرمانشاه

 

مرتضی سلیمی در مورد آخرین جزییات مصدومین زلزله کرمانشاه زمین لرزه ۵.۹ ریشتری کرمانشاه اظهارکرد: تعداد مصدومین زلزله به ۲۴۱ نفر(ثلاث ۸۵ ، جوانرود ۵۸ ، روانسر ۳۵ ، پاوه ۱۶ ، کوزران ۴ و کرمانشاه ۴۳ نفر) رسید.متاسفانه تا کنون 2 نفر کشته شده اند و درتازه‌آباد و روستاهای اطراف، جوانرود و  سرپل‌ذهاب 241 نفر مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جلسات مدیریت بحران در حال برگزاری است عنوان کرد: بعد از اتمام جلسه پنج تیم دیگر به منطقه اعزام می‌شود و مراکز درمانی و تبمهای امدادی در آماده باش هستند و در صورت لزوم نیروی امدادی به منطقه اعزام می‌شود.

بازوند با بیان اینکه یک نفر از مصدومان جوانرود به کرمانشاه اعزام شده است گفت: برق تعدادی از روستاهای ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب قطع شد که اکنون برق روستاهای ثلاث‌باباجانی وصل شده است.

ساعت 11:23 آمار مصدومان زلزله بامداد امروز استان کرمانشاه به 253 نفر رسید و تاکنون 60 پس‌لرزه منطقه ثلاث باباجانی را لرزانده است.

کشته‌های این زلزله 2 نفر ذکر شده بود که یک مادر باردار با فرزند 8 ماهه بوده و این فرزند 8 ماهه خود یک کشته به حساب آمده و با این حساب آمار کشته‌ها به 3 نفر افزایش یافته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ