کنسرت رایگان در تهران

faateme1366
رفتن به کنسرت شاید جزو یکی از تفریحات لاکچری به حساب بیاید. مخصوصا الان که فشار اقتصادی هر روز بیشتر شده و هیچ افزایش حقوقی برای کارمندان در نظر گرفته نشده. در هر حال کنسرت رایگان در تهران عملی شده و در تهران در حال برگزاری است.

در وانفسای گرانی های عجیب و غریبی که بیشتر از همه چیز بر روحیه مردم ایران تاثیر داشته، پیشنهاد اجرای کنسرت خیابانی و رایگان بهترین پیشنهادی بود که الان به فاز اجرایی رسیده. در این مطلب برای شما محل و زمان کنسرت رایگان در تهران را آورده ایم.

ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی، قطعاتی از موسیقی ایرانی را هشتم و نهم شهریور در پارک آب و آتش تهران به صورت رایگان برای مردم اجرا می کند.

کنسرت ارکستر سازهای ملی ایران، ساعت 21 پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم شهریورماه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران (بوستان آب و آتش) اجرا می شود و این اجرای موسیقی برای عموم مردم به صورت رایگان است.

ارکستر سازهای ملی ایران در این برنامه، متشکل از نوازندگان سازهای ایرانی همچون تار، قیچک، تنبک، سنتور، کمانچه، قانون و نی، قطعاتی از موسیقی ایرانی از جمله بهار دلکش اثر درویش خان، شکایت دل از پرویز یاحقی، بهار من از علی تجویدی و دگر چه خواهی اثر حبیب‌اله بدیعی را اجرا می کند.

ارکستر سازهای ملی ایران با سرپرستی و نظارت استاد فرهاد فخرالدینی در تابستان امسال به رهبری علی‌اکبر قربانی برای اجرا در جشن بیستمین سالگرد پایتختی آستانه تشکیل شد و به دعوت آکادمی دولتی فیلارمونیای آستانه در قزاقستان به روی صحنه رفت.

این نخستین اجرای ارکستر سازهای ملی ایرانی در داخل کشور است که با همکاری شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار می‌شود.

پیش از این، برخی دیگر از خواننده های مطرح کشور همچون همایون شجریان نیز آمادگی خود را برای اجرای کنسرت مردمی رایگان اعلام کرده بودند

منبع: ایرنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ