ماجرای چالش «من و سانسورچی» امیرمهدی ژوله چیست؟

parya
هر آنچه که لازم است درباره ماجرای چالش «من و سانسورچی» امیرمهدی ژوله بدانید را در اینجا برایتان نوشته ایم.

چند روزی است که چالش جدیدی به نام من و سانسور چی که آغاc کننده آن امیر مهدی ژوله بود در فضای مجازی می چرخد. عمده مخاطب  چالش «من و سانسورچی» هنرمندان هستند که هریک با بیان خاطره ای به سانسورهایی که در طول تجربه کاری خود دیده اند می پردازند. اینکه ماجرای چالش «من و سانسورچی» امیرمهدی ژوله چیست و از کجا آغاز شده است موضوعی است که در این بخش از الو دکتر آماده شده است.

چالش من و سانسورچی

چندی قبل امیرمهدی ژوله؛ طنز پرداز و بازیگر، در صفحه اجتماعی خود نوشته هایی راجع به سانسور در صداوسیما منتشر کرد و چالش من و سانسورچی را به راه انداخت. موارد سانسوری که ژوله در نوشته خود مطرح می کرد به قدری عجیب بودند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

ژوله همچنین از سایر هنرمندان و بازیگرانی که با صداوسیما همکاری داشته اند خواست تا تجربیات خود از سانسور را ذکر کنند. تا کنون برخی ماننده بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهراب قاسمخانی، میترا حجار، شقایق دهقان و چند بازیگر دیگر به این چالش پیوسته و از آن حمایت کردند.

در جدیدترین واکنش روزنامه «جوان» وابسته به جناح اصولگرا از ژوله به شدت انتقاد کرد. ژوله هم با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ