علت استعفای نیکی هیلی

نیکی هیلی نام نماینده ی امریکا در سازمان ملل متحد می باشد. نیکی هیلی ساعاتی قبل خبر کناره گیری خود از این سمت را انتشار داد. علت استعفای نیکی هیلی را در این خبر بخوانید.

استعفای نیکی هیلی خبری است که ساعاتی قبل در کل جهان منتشر شد و جز اخبار داغ همه ی خبرگزاری ها بود. اما مساله ای که جای سوال و تعجب اغلب افراد سیاسی را برانگیخت علت استعفای نیکی هیلی بود که علت این مساله را از زبان یکی از شبکه های تلویزیونی مطرح برایتان بازگو میکنیم..

علت استعفای نیکی هیلی

شبکه تلویزیونی سی ان ان با اعلام خبر اسعتفای نیکی هیلی، سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، به انتقاد‌های شدید وی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

مجری سی ان ان دراین باره گفت: هیلی در زمان کارزار‌های انتخاباتی ترامپ به شدت منتقد وی بود، اما زمانی که این سمت (سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد) را به عهده گرفت، به یکی از حامیان سرسخت رئیس جمهور تبدیل شد.

شدت حمایت‌های وی از رئیس جمهور به حدی بود که ماه گذشته و پس از انتشار یک مقاله انتقاد آمیز و بدون نام از رئیس جمهور در روزنامه نیویورک تایمز، هیلی نیز اقدام به نوشتن یک مقاله مجزا در واشنگتن پست کرد و در آن، این جریان را مورد انتقاد قرار داد.

وی در این مقاله نوشت «زمانی که من با رئیس جمهور مخالف باشم، این مخالفت را به صورت مستقیم با رئیس جمهور در میان می‌گذارم.»

وی همچنین در این مقاله نوشت «البته من در خصوص همه مسائل با رئیس جمهور موافق نیستم. اما زمانی که مخالفتی وجود دارد، این مخالفت می‌تواند به شکل صحیح یا نادرست مطرح شود.»

مجری سی ان ان افزود:«ما نمی‌دانیم چه مساله‌ای به استعفای نیکی هیلی منتهی شده است. شاید علت این کناره گیری، مخالفت‌ها یا مسائل شخصی بوده است، یا آنکه خدمت هیلی به مدت دو سال، برای وی کافی بوده است.»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ