ساعت بازی برگشت پرسپولیس کاشیما

ساعت بازی برگشت پرسپولیس کاشیما که در 19 ام آبان ماه سال 97 برگزار خواهد شد را در این قسمت از الودکتر بخوانید.

بازی برگشت پرسپولیس کاشیما در تاریخ 19 ام آبان ماه 97 برگزار خواهد داشت. این رقابت در قالب فینال بازی های جام باشگاه های آسیا خواهد بود.
بازی رفت پرسپولیس کاشیما در ژاپن انجام انجام شد که با نتیجه ی 2 بر صفر به نفع تیم کاشیما به پایان رسید. ساعت بازی برگشت پرسپولیس کاشیما را در اینجا می توانید بخوانید.

ساعت بازی برگشت پرسپولیس کاشیما

بازی برگشت پرسپولیس کاشیما  شنبه 19 آبان 97 ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می شود. در این باره که چه تیمی برنده بازی برگشت می شود و کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد، پیش بینی های متنوعی صورت گرفته است.

پرسپولیس ایران فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می کند. دو تیم هفته گذشته در ژاپن با هم روبرو شدند که تیم میزبان توانست با 2 گل پرسپولیس را شکست دهد. حالا کار به بازی برگشت در تهران رسیده و این تنها فرصت سرخپوشان ایران است که قهرمانی را از چنگ حریف خود خارج کنند و اولین قهرمان ایرانی لیگ قهرمانان و سومین تیم قهرمان ایرانی در تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا شوند. با این حال شکست بازی رفت و البته استفاده تیم حریف از بازیکنان حرفه ای باعث می شود که کار برای تیم پرسپولیس بسیار سخت باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ