ازدواج پرستو صالحی+همسر پرستو صالحی کیست؟

پرستو صالحی بازیگر ۴۱ ساله ی کشورمان با انتشار پستی از ازدواجش خبرداد. اینکه همسر پرستو صالحی کیست را می توانید در ادامه ی این مطلب بخوانید.

روز گذشته در روز ۱۱ ام دی ماه سال ۹۷ پرستو صالحی بازیگر خوش چهره ی کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از ازدواجش خبر داد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ازدواج پرستو صالحی کسب کنید همراه ما باشید. ایا می دانید همسر پرستو صالحی کیست؟ اگر پاسختان منفی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

ازدواج پرستو صالحی+همسر پرستو صالحی کیست؟

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی بازیگر ۴۱ ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج خود را به هوادارانش داد.

خانم پرستو صالحی متولد ۹ ام آبان ماه سال ۱۳۵۶ در بیمارستان شهدای تجریش می باشد، وی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. و تا قبل از ازدواج به همراه مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌ کرد.

اسطوره‌هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است.

اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است.

وی به دلیل حضور در سریال طنز زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان به شهرت رسید.

پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسلدر رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من ۸ سالم بود».

برادر وی امیر نیز افزود: «از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت‌ها این کار را انجام می‌دادند و اسمش را می‌گذاشتند تفریح».

صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت». وی بارها اعلام کرده که یک استقلالی هست.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ