آیا ازدواج گوگوش و رها اعتمادی صحت دارد؟

ساعاتی پیش خبری مبنی بر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی در فضای مجازی منتشر شد. اینکه ازدواج گوگوش و رها اعتمادی صحت دارد یا نه را می توانید در این قسمت از الو دکتر بخوانید.

خبری که ساعاتی پیش باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است خبر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی می باشد. علت این تعجب اختلاف سنی این دو نفر می باشد. که گوگوش 68 سال و رها اعتمادی 34 سال دارد. این خبر به سرعت در فضای مجازی در حال گسترش است و هیچ گونه خبری مبنی بر تکذیب این شایعه وجود ندارد. اطلاعات بیشتر درباره ازدواج گوگوش و رها اعتمادی را در ادامه ی این مطلب به اطلاع شما خواهیم رساند.

 ازدواج گوگوش و رها اعتمادی 

 خبر ازدواج گوگوش با رها اعتمادی، مجری سابق شبکه من‌و‌تو و ترانه‌سرای جوان در برخی صفحات و شبکه‌های مجازی منتشر شده است. نکته‌ای که در این میان عجیب به نظر می‌رسد اختلاف سنی زیاد این دو نفر با یکدیگر است؛ فائقه آتشین(گوگوش) خواننده و بازیگر دوران قبل از انقلاب، متولد سال ۱۳۲۹ می‌باشد که وقتی در مقام قیاس به سن رها اعتمادی که عدد ۳۴ را نشان می‌دهد نگاه می‌کنیم، متوجه اختلاف سنی۳۴  ساله این دو می‌شویم.

شایان ذکر است تا این لحظه خبری مبنی بر تأیید این خبر از سوی این دو فرد منتشر نشده است.

گفتنی‌است؛ رها اعتمادی از دست‌اندرکاران و تهیه‌کنندگان شبکه تلویزیونی من‌وتو، در مستندهایی همچون در تبعید، رضا شاه و از تهران تا قاهره،که برای تطهیر چهره منحوس پهلوی و ضدیت با انقلاب اسلامی ساخته شده، نقش بسیار مؤثر و کلیدی‌ای داشته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ