رنگ سال 2019 چه رنگی است

هر سال جدید رنگ جدیدی باب می شود. به تازگی وارد سال 2019 شده ایم و ممکن است ندانید رنگ سال 2019 چه رنگی است.

در سال 2019 هستیم و بازار رنگ سال 2019 داغ است. عده ی بسیاری به دنبال رنگ سال 2019 هستند تا لباس های مورد نیاز خود را به این رنگ بخرند.  در ادامه ی این مقاله به شما خواهیم گفت که رنگ سال 2019 چه رنگی است.

رنگ سال 2019 چه رنگی است

تا تعیین شدن رنگ سال 2019 توسط پنتون باید منتظر ماند. موسسه پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها کمپانی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا قرار گرفته است. این نهاد به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی پیدا کرده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. پانتون همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه شرکت ها و برندهای مطرح مدل و لباس قرار می گیرد.

رنگ مرجانی رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی شد

بالاخره پنتون روز ۶ دسامبر برابر با ۱۵ آذر ۹۷ رنگ سال ۲۰۱۹ را انتخاب کرد. به دلیل چشم انداز منفی شبکه های اجتماعی، موسسه پنتون رنگ مرجانی را که سمبل محبت، گرما، حمایت و خوش بینی است، به عنوانرنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد.
همین که به سال ۲۰۱۹ نزدیک تر می شویم، شور و شادی انتخاب لباس و رنگ ها هم بیشتر می شود. سال پیش موسسه پنتون رنگ سال را بنفش پر رنگ تعیین کرد رنگی پر از هیجان و شور. در واکنش به افزایش فناوری های دیجیتالی و رسانه های اجتماعی، تجربه ی یک فضای گرم و صمیمی برای ما نیاز است. به همین دلیل است که رنگ سال ۲۰۱۹، مرجانی انتخاب شده است. با برنافیت همراه باشید.

ویژگی های رنگ سال ۲۰۱۹

رنگ ها، لنزهایی هستند که ما از طریق آنها واقعیات طبیعی و دیجیتال خود را درک می کنیم. رنگ نارنجی با یک تون طلایی، رنگیست که انرژی بخش بودن زندگی را تایید می کند. مرجانی زنده با محبت و گرما، ما را تغذیه می کند و آسایش را در محیط متغیر امروز به ارمغان می آورد. این رنگ، جنبه های انرژی بخش موجود در طبیعت را منعکس می کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ