بیوگرافی مهتاب جامی بازیگر نقش جوانی مژگان در بچه مهندس

بیوگرافی مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس را در این قسمت از الو دکتر بخوانید.

به تازگی سریال بچه مهندس مهمان خانه هایمان شده است. نقش های واد و مژگان جز نقش های اصلی این سریال است که در فصل 2 بازیگران جدید دوران جوانی این نقش ها را بازی می کنند. مهتاب جامی بازیگر نقش جوانی در بچه مهندس است که این روزها افراد بسیاری به دنبال اطلاعات بیشتر درباره ی مهتاب جامی هستند. بیوگرافی مهتاب جامی بازیگر نقش جوانی مژگان در بچه مهندس را درادامه ی این مطلب مطالعه کنید.

بیوگرافی مهتاب جامی بازیگر نقش جوانی مژگان در بچه مهندس

مهتاب جامی در سریال بچه مهندس در کاراکتر جوانی مژگان به ایفای نقش می پردازد وی متولد سال ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۷۴ از زاهدان می باشد. مهتاب جامی در یک خانواده پرحمعیت بدنیا آمده است، او دو خواهر و دو برادر دارد و به اصالت زاهدانی خود افتخار می کند و حالا در تهران ساکن است.

مهتاب جامی دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد، از تئاتر شروع کرد و حالا سودای دیده شدن و موفقیت در در  این حرفه را در سر دارد. وی در خاله ماهرخ، نماهنگ خلقت، روایت کربلا، مین در شهر، کفتر طلا نقش آفرینی کرده است.

افتخارات مهتاب جامی

کسب مقام اول برنامه ی رادیو در جشنواره اصفهان، کسب لوح تقدیر از نمایش های مدرسه، دریافت لوح بازیگری زن در اولین جشنواره تئاتر خیابانی در چابهار، کار برتر در جشنواره تئاتر خیابانی در چابهار.

مهتاب جامی در اواسط فصل دوم سریال بچه مهندس وارد داستان می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ