ماجرای حامله شدن طناز طباطبایی چیست؟

خبری مبنی بر حامله شدن طناز طباطبایی بدون ازدواج در فضای مجازی و رسانه ها در حال دست به دست شدن است.

ساعاتی پیش شایعه ای تحت عنوان حامله شدن طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شد و تعجب همگان را برانگیخت. اینکه ماجرای حامله شدن طناز طباطبایی چیست و چه عاملی سبب انتشار این مطلب در رسانه ها و فضای مجازی شده است را می توانید در ادامه ی این مطلب مطالعه کنید.

ماجرای حامله شدن طناز طباطبایی 

طناز طباطبایی بازیگر زن معروف ایرانی است  که متولد سال ۱۳۶۲ است و ۳۵ سال سن دارد ، به تازگی خبر حامله شدن این بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش های زیادی را در پی داشته است .

ماجرای حامله شدن طناز طباطبایی  شایعه ای بیش نیست و هنوز مشخص نیست منشا این شایعه از کجا بوده است . قطعا به زودی طناز طباطبایی  از عاملان انتشار شایعه بارداری اش شکایت می کند و آن افراد را به سزای اعمالشان خواهد رساند .

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر محبوب ایرانی است که در بسیاری از فیلم ها وسریال های ایرانی نقش آفرینی کرده است و یکی از ستاره های سینما و تلویزیون ایران محسوب می شود .

طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد.

طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده است، مادرش را بسیار دوست دارد و به او شدیدا وابسته است، تنها خواهر کوچکتر او لیلا نام دارد و به خواهرش خیلی علاقه‌مند است، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان است.

پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسیار موفقی است و در زمینه‌ی موسیقی نیز فعالیت دارد، طناز کارگردانی تئاتر خوانده، با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می‌زند، مدتی هم کار نقاشی می‌کرد و کم و بیش نزد پدرش در عرصه بازرگانی فعالیت می‌کند.

طناز طباطبایی از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ جوانی انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ