بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش

المیرا دهقانی بازیگری جوان است که این روزها در سریال های تلویزیونی شاهدش درخشش می باشیم. برای آشنایی بیشتر با المیرا دهقانی بازیگر سریال گرگ و میش این مطلب را بخوانید که بیوگرافی المیرا دهقانی را به تفصیل گفته ایم.

این روزها شاهد پخش سریال گرگ و میش از شبکه ی سوم سیما هستیم که مخاطبان خاص خودش را دارد. در این سریال چهره هایی را مشاهده می کنیم که بازیگران جوان و کم تجربه ولی دارای آینده ی روشن هستند. یکی از این بازیگران جوان، المیرا دهقانی می باشد که پیش تر در سرایل هشت و نیم دقیقه و با گریمی متفاوت دیده شد. 

المیرا دهقانی 24 سال دارد و راه درازی را برای ستاره شدن در پیش خواهد داشت. در این قسمت با بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش آشنا شوید.

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقان بایگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 1373 است. او مدرک کارشناسی رشته صنایع غذایی دارد و تحصلات مرتبط با بازیگری ندارد.

نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد سریال همه چیز آنجاست شهرام شاه حسینی بود. او در سریال هشت و نیم دقیقه شهرام شاه حسینی نیز ایفای نقش کرد و در این سریال نقش مریم مادر احسان را بازی کرد.

خانواده المیرا دهقانی

المیرا دهقانی در یک خانواده 5 نفره زندگی میکند که دو خواهر دارد. او با اعضای خاواده اش بسیار صمیمی است.

Image result for ‫المیرا دهقانی در سریال گرگ و میش‬‎

همسر المیرا دهقانی

از وضعیت ازدواج المیرا دهقانی هم کلا خبری منتشر نکرده و عکس‌هایی که در فضای مجازی به عنوان همسر وی تیتر زده میشوند صحت ندارد و شایعه است.

المیرا دهقانی در سریال هشت و نیم دقیقه

گریم متفاوت و سنگینی که این بازیگر داشته علامت سوال‌های زیادی در ذهن‌ها ایجاد کرده بود که این شخصیت چه کسی می‌تواند باشد چنانچه اخیرآ عکسی از وی در اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی با عنوان مهناز افشار با گریمی از عبدالله اسکندری منتشر شد و جنجال‌های فراوانی به دنبال خود ایجاد کرد.
المیرا دهقانی بازیگر سریال هشت و نیم دقیقه است که در نقش مریم مادر احسان (سام درخشانی) بازی می‌کند. المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام طاهر شده است، شاید کمتر کسی او را به یاد آورد به ویژه که در سریال هشت و نیم دقیقه گریم بسیار متفاوتی دارد، اما اگر یادتان باشد المیرا دهقانی در سریال همه چیز آنجاست در نقش یاسمن دختر مدیر شرکت (حسن اسدی) بازی کرده است. این دومین همکاری المیرا دهقانی با شهرام شاه حسینی است.
ایشان همچنین در سریال گرگ و میش نیز به تازگی بازی کرده اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ