علت سیل در گلستان

parya
سیل در گلستان زندگی مردم این شهر را مختل کرد. علت سیل در گلستان را از زبان مسئولین این استان میتوانید بخوانید.

همزمان با آغاز سال نو و تب و تاب عید نوروز سیل در گلستان زندگی مردم را مختل کرده است. اینکه علت سیل در گلستان چیست از سالاتی است که برای هر کدام از ما پیش آمده است. پاسخ این سوال را می توانید در ادامه ی این مطلب بخوانید.

علت سیل در گلستان

 مرتضی الویری عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات طی مطلبی در توئیتر خود نوشت که سیل گلستان و مازندران نتیجه بی تدبیری در مواجهه با محیط زیست در سال های پیشین بوده است.
 
وی تاکید کرد: ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز سیل زده و لزوم رسیدگی فوری به نیازهای عاجل مردم، علت سیل گلستان و مازندران نتیجه بی تدبیری در مواجهه با محیط زیست در سال‌های پیشین بوده و اینگونه تخریب جنگل‌ها و مراتع به بهانه فعالیت اقتصادی خیانت به مردم و نسل آینده است.
 
به گزارش فارس، از ابتدای سال جدید شدت بارندگی در استان‌های گلستان و مازندران به ویژه شهر آق قلا سبب جاری شدن سیل شده است
 
مناف هاشمی استاندار گلستان که در خارج از کشور به دلیل متناقض به سر می‌برد از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برکنار شد.
 
مقام معظم رهبری برای امدادرسانی به ستادکل نیروهای مسلح دستور داده که برای امدادرسانی به استان‌های سیل زده رفته و اقدامات را نیز گزارش کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ