فواید پلکسر فرکشنال - دکتر هوتن قره داغی

فواید پلکسر فرکشنال

فواید پلکسر فرکشنال

پلکسر فرکشنال یکی از روش های موثر و قطعی برای درمان و رفع چین و چروک ایجاد شده در نواحی دور چشم و پلک هاست. با استفاده از این روش، ترمیم و جوانسازی پوست در نواحی چروکیده صورت می گیرد. در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

مطب پوست و لیزر دکتر قره داغی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر هوتن قره داغی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 

پلکسر فرکشنال روشی برای ترمیم و بازسازی پوست های چروکیده است .روشی غیر تهاجمی و بدون عارضه و بدون درد است. پلکسر به جراحی نرم شهرت دارد؛ چرا که بدون برش پوست آن را ترمیم می کند و نتایج قابل توجهی دارد. از پلکسر به عنوان جایگزین مفید برای روشهای جراحی مانند : جراحی پلک, لیفت صورت و گردن و درمان جای زخم یاد می شود.

بعد از عمل پلکسر هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند و در ۲ تا ۴ هفته پوست ناحیه درمان به صورت کامل ترمیم می شود.

پلکسر فرکشنال چیست؟

تکنولوژی جدید جوانسازی پوست پلکسر پلاسما روش غیر تهاجمی برای کشیدن و سفت کردن پوست است که توسط دستگاه پلکسر انجام می شود. دستگاه پلکسر با یک سر پروبی قوس الکترومغناطیسی را ایجاد می کند که باعث تخریب لایه پوستی می شود.

 

با تخریب این لایه از پوست ؛ پوست سریعا به این عمل واکنش نشان می دهد و خود را سفت می کند ، که موجب کشیدگی پوست می شود و بعد از آن جای تخریب شده را شروع به بازسازی می کند. که در نهایت پوست ناحیه درمان ترمیم می شود و طراوت و زیبایی را به همراه خواهد داشت. با کشیدگی پوست چین و چروک از بین می رود و با تولید کلاژن و افزایش ترمیم پوست جوانتر می شود.

 

دلیل نامگذاری این روش نیز به پلکسر پلاس به خاطر پلاسمایی که دستگاه پلکسر برای تخریب سطح پوست ایجاد می کند می باشد.

 

در طول درمان جوانسازی پوست با پلکسر لکه های قهوه ای رنگ در ناحیه درمان به صورت منظم ایجاد می شود که سلول های پوستی را به هم نزدیک می کند و کلاژن های پوست را تحریک می کند که باعث ترمیم پوست ناحیه درمان می شود.

فواید استفاده از پلکسر فرکشنال

  • عمل غیر تهاجمی با استفاده از دستگاه است.
  • بدون برش و درد است.
  • عوارض خاصی به همراه ندارد.
  • هزینه مناسبی به نسبت سایر روشهای زیبایی دارد.
  • بیشتر برای رفع چین و چروک ضعیف و افتادگی پلک خفیف استفاده می شود.
  • با هر نوع پوست و با هر رنگی سازگار است.
  • جایگزین مناسب به جای بلفاروپلاستی می باشد.
  • ظاهر جوان‌تر
  • نتایج طولانی مدت
  • بدون نیاز به ریکاوری
  • سفت شدن پوست زیر چشم و حذف کیسه‌های چربی
  • لیفت پلک بالا
  • رفع چین و چروک زیر چشم

پلکسر فرکشنال و مکانیسم تاثیر آن

این روش از طریق ایجاد یک سری نقاط کوچک روی پوست باعث انقباض و سفت شدن فوری فیبرهای پوست می‌شود. به این ترتیب اثرات لیفت، بازسازی و جوانسازی روی پوست اعمال می‌شود. در این روش برای جوانسازی پوست از فاز چهارم ماده یعنی پلاسما استفاده می‌شود.

 

بدین منظور از یونیزاسیون گازهای موجود در هوا برای ایجاد قوس‌های الکتریکی کوچک استفاده می‌گردد. با ایجاد قوس‌های الکتریکی کوچک می‌توان بدون اینکه به بافت‌های اطراف آسیب و گرمای ناخواسته برسد، ناحیه مورد نظر را درمان کرد. پلاسما نسبت به لیزر و دیاترمی کم تهاجمی‌تر است.

 

پلاسما یک نوآوری نسبتا جدید در صنعت زیبایی است. ابزارهای بسیار دقیقی با استفاده از ذرات گاز موجود در هوا، بین نوک دستگاه و پوست بیمار پلاسما تولید می‌کنند. قوس الکتریکی تولید شده منجر به تصعید یعنی تبدیل مستقیم جامد به گاز می‌شود. در نتیجه بدون ایجاد هیچ برشی، پوست محکم می‌شود. در این روش بدون ایجاد جراحت یا نیاز به دوره ریکاوری، نتیجه‌ای مشابه نتایج حاصل از جراحی تهاجمی بدست می‌آید. نتایج درمان در پلکسر، فوری هستند.

نحوه رفع چین و چروک زیر چشم با پلکسر فرکشنال

برای برداشتن پوست اضافی اطراف چشم با استفاده از پلکسر به چاقوی جراحی یا لیزر نیاز نیست. بنابراین این روش خطرات ذاتی روش‌های جراحی سنتی را از بین برده است. ۳۰ دقیقه قبل از شروع درمان از کرم بی‌حس کننده موضعی برای کاهش ناراحتی بیمار استفاده می‌شود.

 

در طول درمان از بیمار خواسته می‌شود چشم‌های خود را باز و بسته کند. این امر به هدایت بهتر پزشک و درمان دقیق ناحیه مورد نظر کمک می‌کند. به این ترتیب بیمار بهترین نتیجه را کسب می‌کند.

جلسات و زمان مورد نیاز برای انجام پلکسر فرکشنال

پلکسر یک درمان تدریجی برای رفع چین و چروک زیر چشم است و به چند جلسه درمان نیاز دارد. برای کسب بهترین نتیجه حداقل ۳ جلسه درمان به فاصله ۶ هفته پیشنهاد می‌شود. معمولا هر جلسه پلکسر بیشتر از ۳۰ دقیقه طول نمی‌کشد.

رفع چین و چروک زیر چشم با پلکسر فرکشنال ، عوارض جانبی دارد؟

بیماران می‌توانند یک روز پس از درمان کارهای روزمره خود را از سر گیرند. برای پوشاندن محل درمان می‌توان از پوشاننده‌های آرایشی بهره برد.

زخم‌های کوچک ناشی از پلکسر پس از چند روز از بین می‌روند. از ساییدن و کندن آن‌ها بپرهیزید.

قرمزی ناحیه تحت درمان هم بعد از چند روز از بین می‌رود.

اگر پوست دچار پوسته ریزی شود، ۳ تا ۷ روز بعد از درمان متوقف می‌شود.

اثر کرم بی‌حس کننده ممکن است تا دو روز باقی بماند.

به طور کلی این درمان هیچ نوع عوارض جانبی پایداری به همراه ندارد.

نتایج مورد انتظار از پلکسر فرکشنال

از آنجایی که پلکسر بیش از یک روش ساده سفت کننده است و در آن واقعا پوست برداشته می‌شود، نتایج حاصل از آن به اندازه جراحی‌های تهاجمی باقی می‌ماند. البته مانند دیگر جراحی‌های زیبایی، پلکسر نیز نمی‌تواند در برابر سالخوردگی مقابله کند و تاثیرات آن به طور کامل دائمی نیست، ولی نتایج مثبت حاصل از آن بین چند ماه تا چند سال باقی می‌ماند.

علاوه بر افزایش سن، سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل و تابش طولانی مدت نور خورشید نیز می‌تواند باعث کاهش اثرات حاصل از پلکسر شود. ژنتیک و قومیت بیمار از دیگر عواملی هستند که روی نتایج درمان تاثیر می‌گذارند.

ماندگاری نتایج پلکسر فرکشنال

باید توجه کرد که پیری را نمی توان کنترل کرد و این اتفاق بالاخره اتفاق خواهد افتاد نمی توان زمان را نگهداشت و این حقیقت است ؛ اما روشهایی وجود دارد که چهره شما را همیشه جوان نگه دارد؛ پلکسر هم مانند سایر روشها برای جوانسازی پوست مدت ماندگاری بالایی دارد و می تواند یک روش ایده آل برای جوانسازی پوست باشد . نتایج درخشان این روش موجب شده است تا در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

مطب پوست و لیزر دکتر قره داغی

خدمات: رفع افتادگی و چین و چروک پلک رفع خطوط چاقی و لاغری رفع لک و کک و مک صورت و بدن از بین بردن تاتو از بین بردن گوشت...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Mitra shalo

    سلام روز بخیر اقای دکتر من ٢۶سالمه خیلی وقته ک حس میکردم گونه راستم چیزی بزرگتراز ی سکه روشنتر شده نسبت ب بقیه صورتم دکترم نرفتم ازنایش خونم ندادم ببینم مشکلم چیه الان تقریبا ۴ماهه حس میکنم خیلی روشنتر شده گونه م قشنگ میشه فهمید با ی نگاه یکمم کنار لبم تغیر رنگ داده نمیدونم مشکلم چیه زیر چشمم و بالای پلکم هم ی چیز شبیه خشکی میزنم دستمو ک میکشم روش خیلی زبر وزمخت هست یکمم پوسته پوسته س ممنونتون میشم راهنماییم کنید

  • فاطمه عابدی

    سلام خسته نباشید آقای دکتر روی گونه سمت چپ صورتم ضربه خورد و کبود شد و دیگه هیچوقت خوب نشد از اون سال هرچی دکتر رفتم تاثیر نداشت این اواخر یه دکتر بهم گفت این لکه آبی مادر زادی و توی عمق پوست هست و هیچ راهکاری براش نیست خواستم بپرسم دارید

    • دکتر هوتن قره داغی

      باید تشریف بیارید ببینم

    • دکتر هوتن قره داغی

      پنجشنبه تشریف بیارید ببینم شاید بشه کاری انجام داد

  • دکتر هوتن قره داغی

    باید تشریف بیارید مطب من ببینم انشالا که میتونم کمک تان کنم

  • 123456رها

    پوست پوست شدن کف وانگشتان پابطوریکه زخم میشودچندبار در شش سال اخیر دکتر رفتم خوب نشده

  • لغو پاسخ