پذیرش بیماران بین المللی در بیمارستان آبان و مراحل هماهنگی آن - بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان

پذیرش بیماران بین المللی در بیمارستان آبان و مراحل هماهنگی آن

پذیرش بیماران بین المللی در بیمارستان آبان و مراحل هماهنگی آن

بیمارستان خصوصی آبان در رابطه با حوزه توریست درمانی و بیماران بین الملل، خدمات بسیاری ارائه می کند.
به طوری که بیماران عزیز می توانند با خیالی آسوده مراحل معاینه، تشخیص و درمان را در کنار همراهان خود، در اتاق های اختصاصی و با امکانات بالا بگذرانند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

به این منظور می توانید از طریق سایت بیمارستان آبان و به طور آنلاین با کارشناس مربوط به بخش بین الملل تماس بگیرید. کارشناس مرتبط با بخش بین الملل تمامی اطلاعات لازم در خصوص IPD را در اختیار شما عزیزان می گذارد و در صورت ابهام به طور کامل و با حوصله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد. در این مرحله ابتدا از شما مدارک پزشکی درخواست خواهد شد که می توانید آنها را از طریق پست الکترونیک یا ایمیل ارسال نمایید. سپس مدارک در اختیار پزشکان مربوطه در بیمارستان آبان قرار گرفته و پس از بررسی های لازم شرح درمان به شما اعلام خواهد شد.
پس از آن در صورت تمایل شما، یک تاریخ برای مراجعه حضوری به شما اعلام خواهد شد که با توجه به آن می توانید ویزا و بلیط سفر خود را آماده کنید. در رابطه با محل اقامت هم اصلا نگران نباشید، زیرا بیمارستان فوق تخصصی آبان با هتل های بسیار خوب در نزدیکی بیمارستان قرارداد بسته است که در صورت تمایل می توانید برای رزرو اتاق هماهنگی کنید.
هنگام مراجعه به بیمارستان آبان در تاریخ مشخص شده، کارشناس بخش IPD ضمن خوش آمد گویی، به شما در تشکیل پرونده، جمع آوری و ثبت اطلاعات درخواستی کمک خواهند کرد. سپس شما و همراهانتان به محل های راهنمایی خواهید شما تا پس از استراحت و رفع خستگی، برای انجام معاینات و آزمایشات پزشکی آماده شوید. همچنین در صورتی که نیاز لباس، خوراکی و سایر لوازم نیاز دارید می توانید آن را با کارمندان این بخش در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند و در مدت اقامت خود احساس آرامش و راحتی داشته باشید.
پس از اینکه شما آمادگی های لازم را داشتید، معاینات و آزمایشات لازم بر روی شما صورت می گیرد سپس نتایج آزمایشات در بازه زمانی مورد نظر و مناسب برای شما با بالاترین کیفیت آماده خواهد شد. بیمارستان فوق تخصصی آبان با دارا بودن فضای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی و حضور جراحان و پزشکان با تجربه و متعهد، زمان انتظار برای دریافت نتایج و خدمات پزشکی بیماران بین المللی را بسیار کوتاه کرده است.
همچنین مترجمین زبان انگلیسی و عربی به طور دائم در بیمارستان حضور دارند تا شما را راهنمایی و کمک کنند.
بیمارستان خصوصی آبان تمامی مجوزهای رسمی و گواهینامه های بین المللی را دارا می باشد، بنابراین با خیالی آسوده می توانید برای انجام خدمات جراحی و پزشکی خود به این بیمارستان مراجعه کنید.
پس از اتمام درمان، معاینات نهایی صورت گرفته و در صورت نیاز یک برنامه زمان بندی برای مراجعات بعدی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین پزشکان و کارمندان این بخش، آموزش های لازم را در رابطه با برنامه درمانی به خواهند داد.
پس از تکمیل درمان، صورتحساب هزینه های پرداختی توسط کارشناس مالی بخش IPD در اختیارتان قرار می گیرد.
همچنین در صورت نیاز به تاکسی برای مراجعه به فرودگاه، راننده مسلط به زبان انگلیسی در اختیارتان قرار می گیرد.

تکنولوژی های پزشکی

بیمارستان فوق تخصصی آبان از مجهزترین تکنولوژی های پزشکی روز دنیا استفاده می کند. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سبب می شود تا بهترین درمان همراه با نتیجه ای عالی به دست آید. تمام خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی که در بیمارستان انجام می شود برای بیماران خارجی نیز قابل اجراست.

بیماران قبل از مراجعه می توانند ابتدا مدارک خود را از طریق سایت بارگزاری کنند، سپس بعد از بررسی توسط کارشناس IPD و پزشک دپارتمان با پزشک مربوطه مشاره شده و زمان ویزیت اخذ شود.

بخشی از تکنولوژی های پیشرفته بیمارستان آبان به شرح زیر هستند:

  • انواع جراحی ها
  • جراحی های ارتوپدی
  • خدمات مرتبط با مغز و اعصاب
  • خدمات مرتبط با زنان و نازایی
  • خدمات اورولوژی و ….

اعضای واحد IPD

در بیمارستان فوق تخصصی آبان، پزشک مسئول در واحد IPD خانم دکتر لیلا آشتیانی (مدیرداخلی بیمارستان) هستند
سایر اعضای واحد IPD عبارت اند از :
1- کارشناس(یا کارشناسان) واحد IPD که استقبال و پذیرش بیمار در بیمارستان رو انجام داده و رابط بیمار در بخش های غیر درمانی می باشد و تا ترخیص نهایی بیمار خارجی پیگیر امور او خواهند بود .
2- پرستار IPD: پیگیر امور درمانی بیماران خارجی و رابط بیمار خارجی با بخش های درمانی می باشد.
3-پزشک IPD : پزشک مسئول در بخش IPD که امور اولیه درمانی و ارجاع به پزشکان متخصص در بیمارستان از طریق ایشان انجام می شود . پزشک IPD رابط بین پزشکان متخصص که درمان بیمار رو به عهده دارند نیز می تواند باشد.

به منظور رفاه بیماران بین‌المللی، امکاناتی نظیر موارد زیر در داخل بیمارستان فراهم شده است:

o مترجم زبان‌های انگلیسی، عربی
o کارمندان مسلط به زبان انگلیسی
o تاکسی سرویس
o بانک
o امداد آمبولانس
o اتاق‌های اختصاصی
o امکان سفارش انواع غذا
o نمازخانه (برای مذاهب مختلف)
o کافی‌شاپ
o خشکشویی

در صورت تمایل مراجعین گرامی و همراهان، هماهنگی جهت اقامت در هتل های نزدیک به بیمارستان فوق تخصصی آبان به عمل می آید. تعدادی از هتل های طرف قرار داد به شرح زیر هستند:

1- هتل بزرگ تهران – شعبه 2 (4 ستاره /خیابان کریم خان – خیابان نجات اللهی – خیابان سپند شرقی – پلاک28) ،‌ هتل هویزه (4 ستاره /خیابان نجات الهی(ویلا) تقاطع طالقانی)

2- هتل هویزه (4 ستاره /خیابان نجات الهی(ویلا) تقاطع طالقانی)

3- هتل پرشیا (3 ستاره / تهران – خیابان حافظ – نرسیده به چهارراه کالج)

4- هتل انقلاب (4 ستاره /تهران – خیابان طالقانی – بین حافظ و ولیعصر)

5- ‌هتل آرامیس (4 ستاره /تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از میدان ولیعصر – حد فاصل سینما استقلال و آفریقا)

6- ‌ هتل کوثر ( 4 ستاره /تهران – میدان ولی عصر – کوچه شهید ملائی)

7- هتل جهان (3 ستاره/ تقاطع خیابان ولی عصر و طالقانی – خیابان رحیم زاده – پلاک 17)

8- هتل بلور (2 ستاره /تهران – خیابان سپهبد قرنی – تقاطع پل کریمخان)

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی در منطقه 6 واقع در تهران از سال 1347 با مساحت...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • سمانه

    هزینهIVF در بیمارستان آبان چقدر است؟

  • سمانه

    هزینهIVF در بیمارستان آبان چقدر است؟

  • لغو پاسخ
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آبان