هزینه جراحی لثه چقدر است؟ - دندانپزشکی فرایش

هزینه جراحی لثه چقدر است؟

هزینه جراحی لثه چقدر است؟

در این مطلب می خواهیم پیرامون سوال فوق مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. توجه داشته باشید اگر مشکلات و نواقص لثه زود تشخیص داده شود بسیار راحت تر و آسان تر از آن چیزی فکرش را می کنید قابل پیشگیری و درمان می باشد اما اگر فراموش شود به سلامت بدن عالی الخصوص به سلامت دهان و دندان آسیب وارد می کند، از مشکلات ناشی از درمان نشدن لثه می توان به التهاب، خونریزی، آسیب زدن به ساختار دندان ها و … اشاره کرد.

دندانپزشکی فرایش نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دندانپزشکی فرایش کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

جراحی لثه

جراحی لثه به فرآیندی گفته می شود که طی آن بخشی از لثه را به منظور رشد سایر اجزای لثه حذف کرده و یا ترمیم می کنند همچنین در برخی از موارد در صورت نیاز پیوند بافت هم در سلول های آسیب دیده یا از بین رفته انجام می شود. جراحی لثه اکثرا به منظور زیبایی لثه انجام می شود که علاوه بر اینکه به لبخند شما زیبایی می بخشد برای سلامت دهان و دندانتان هم مفید است.

روش های جراحی لثه چیست؟

۱- جراحی فلاپ لثه

۲- لثه برداری

۳- جراحی ترمیم پلاستیک لثه

۴- جراحی پیوند لثه

۵- جراحی زیبایی لثه

هزینه جراحی لثه چقدر است؟

هزینه جراحی لثه به میزان مشکلاتی که در لثه شما به وجود آمده است بستگی دارد و همچنین با نوع جراحی لثه مرتبط است. در برخی از مشکلات لثه می توان بدون جراحی مشکل به وجود آمده را حل و فصل کرد. شایان ذکر است در هزینه جراحی لثه تعداد جلسات و همچنین حرفه ای بودن جراح لثه و مرکز دندانپزشکی هم موثر است.

 

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تکمیلی و همچنین برآورد هزینه جراحی لثه با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ تماس حاصل فرمایید تا مشاورین گروه دندانپزشکی فرایش به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

 

دندانپزشکی فرایش

اهمیت بهداشت دهان، دنـدان و تغذیه بیماران و برخورداری از خدمات نوین دندانپزشکی مهم ترین انگیزه ما جهت تاسیس گروه دندانپزشکی فرایش می باشد. تجهیزات نوین دندانپزشکی به همراه کادر دندانپزشکان...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Golnaz

    سلام خسته نباشید من حدود ۱۰ روز پیش ۲الی ۳ بار با مسواک سفت دندون مسواک زدم و همچنین برس مسواک رو با کمی فشار و حرکت روی زبانم کشیدم که باعث شد مقداری از لثه زخم بشه ولی زود خوب شد حالا دو سه روز هست که احساس میکنم لثه های بالا حالات چسبندگی پیدا کرده و به لبه بالا میچسبه و همچنین نوک زبانم و ته زبان دو بغلش به لثه ها میچسبه و خشک میشه و احساس میکنم مقداری زبانم متورم دقیقا نمیدونم.میشه راهنمایی کنید

  • حمید بهمن زاده

    سلام هزینه پیوند لثه مواد درجه 1 و بدونه درد فک زیر و بالا کامل در 1ساعت با لیزر بقیه در پایان نخوره در مردادماهه 1398 چقدر میشه ممنون میشم حدود قیمت فک بالا و پایین کامل رو بفرمایید ممنون وتشکر .

  • عاطفه بدخشان

    سلام وقت بخیر من گوشه  دندانم شكسته آیا امكان جایگزین كامپوزیت هست و بعد تمایل به انجام جرمگیری دارم هزینه ها رو میفرمایید؟ و اینكه كلیه كارها قطعا بدون درد میباشد؟

  • alo_admin

    کاشتن دندان و هزینه های آن

  • لغو پاسخ