دکتر عاطفه الهویی نظری - معرفی پزشکان الودکتر

دکتر عاطفه الهویی نظری

دکتر عاطفه الهویی نظری جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران  و از اعضای انجمن علمی جراحان ایران می باشند .

سوابق تحصیلی دکترعاطفه الهویی نظری :

ایشان مدرک فارغ التحصیلی خود را از در رشته تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند و موفق به دریافت بورد تخصصی از این دانشگاه شدند . ایشان دوره آموزشی فلوشیپ را در رشته نازایی زنان گذرانده و توانسته مدرک آن را دریافت نمایند .

خدمات دکتر عاطفه الهویی نظری :

انجام زایمان بدون درد و سزارین درمان بارداری پر خطر درمان دیابت نوع ۲ در بارداری درمان زگیل تناسلی زنان درمان بیماری های آمیزشی و مقاربتی انجام جراحی های ترمیمی و زیبایی تناسلی زنان جراحی زیبایی سینه انجام جراحی TOT جهت درمان بی اختیاری های ادراری ( اسلینگ ) درمان نازایی با iui انجام پاپ اسمیر و بررسی سرطان های زنان و سینه مشاوره و درمان اختلالات جنسی درمان نامنظمی قاعدگی و خونریزی های غیر طبیعی انجام تست های غربالگری مشاوره مراقبت های دوران بارداری

چگونگی ارائه خدمات توسط دکتر عاطفه الهویی نظری :

درمان نازایی با iui: درمان iui  یکی از روش‌های کمک باروری بوده و به معنی تزریق اسپرم سالم و شسته شده به درون حفره رحمی می باشد . بوسیله این روش احتمال تماس تخمک با اسپرم در محیط رحم  و  نیز شانس وقوع بارداری افزایش می یابد . این روش ، روش بسیار ساده‌ایست که کاربرد بسیار گسترده‌ای را در درمان ناباروری پیدا کرده است . انجام عمل iui در مواردی نظیر: کم بودن تعداد اسپرم و یا کم تحرکی اسپرم‌ها ،  زیاد بودن تعداد اسپرم‌های غیر طبیعی، کم بودن حجم مایع منی ، وجود آنتی اسپرم آنتی بادی در مایع منی ، وجود ترشحات کشنده اسپرم در دهانه رحم ، کم بودن مخاط دهانه رحم  و وجود مشکلات مربوط به تخمک ‌گذاری در زنان توسط جراح پیشنهاد می شود . این درمان بدون درد و تحت بیهوشی صورت می گیرد . در حدود دو هفته پس از انجام iui تست بارداری انجام شده و نتیجه مشخص می شود . دکتر عاطفه الهویی نظری از حاذق ترین پزشکان زنان و زایمان اند که همواره توانسته اند با استفاده از پیشرفته ترین روش های درمانی از جمله درمان نازایی به موفقیت بالایی دست یابند و سلامت و توان جسمانی را به بیماران خود هدیه دهند.    
  • تهران،16 متری امیری، ابتدای سی متری جی، جنب نانوایی لواشی، پلاک ۱۰، واحد ۵
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.