چرا در جوانسازی پوست باید از روش های ترکیبی استفاده کنیم؟ - عباس خیرخواه

چرا در جوانسازی پوست باید از روش های ترکیبی استفاده کنیم؟

چرا در جوانسازی پوست باید از روش های ترکیبی استفاده کنیم؟

 

دکتر عباس خیرخواه نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر عباس خیرخواه کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

وقتی صحبت از جوان سازی می شود نمی توانیم فقط در مورد عمق و یا سطح پوست صحبت کنیم جوان سازی باید در سه سطح پوست انجام شود:

1- جوانسازی لایه سطحی پوست که توسط لیزرفرکشنال co2 میکرونیدلینگ باعث شفافیت پوست و منافذ پوست بسته تر می شود و اگر فرد اسکار و آکنه داشته باشد بهتر می شود.

2- جوانسازی لایه میانی پوست که می توانیم از آراف سوزنی یا آراف فرکشنال استفاده کنیم.

3- برای جوانسازی قسمت عمقی پوست هم می توانیم از هایفوتراپی و لیفت با نخ برای بهبود لایه های عمیق پوست استفاده کنیم.

در واقع ترکیب این روش ها به همراه تزریق فیلر و بوتاکس کمپلکسی است که برای جوان سازی پوست استفاده می شود.

اینکه شخصی بخواهد فقط بوتاکس تزریق کند یا فقط هایفو انجام دهد به نتیجه ایده آل نمی رسد و اینها در کنار هم پاسخ گو و مکمل هم هستند. هایفوتراپی تا روی عضله وارد می شود و داخل عضلات نمی رود، تا عضله فلج نشود و انقباض مهار نکنیم نمی توانیم جلوی چین و چروک را بگیریم.

بوتاکس بیشتر در قسمت یک سوم فوقانی صورت، روش هایی مثل لیفت با نخ یا هایفو تراپی، آراف سوزنی بیشتر در دو سوم تحتانی صورت کارایی دارد در کسانی که افتادگی خیلی زیادی نداشته باشند و توقع زیادی از درمان هایفو یا لیفت با نخ  نداشته باشند.

یک تفاوتی هم بین این درمان ها وجود دارد، با توجه به اینکه روش های زیادی برای جوانسازی داریم اما هیچ روشی مثل بوتاکس و ژل نمی تواند مریض را راضی نگه دارد و یک اهرم کمک کننده در جوان سازی به شمار می رود.

 

دکتر عباس خیرخواه

پیشینه پزشکی دکتر عباس خیرخواه دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی در شمال تهران است که در سال 1376 از رشته پزشکی عمومی فارغ التحصیل شد....

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Saharrr

    سلام خسته نباشید حدود ۲ یا ۳ روز بدنم خیلی خارش داشت امروز دونه ها قرمز مثل سوختگی روی گردنم و شکم و کمرم ظاهر شد علت این چیه؟

  • روح الله چراغی

    سلام خسته نباشید.. روی سر صورت سینم پوسته پوسته قرمز وخارش دارد.چی کار کنم؟

  • ابراهیم پایدار

    سلام اقای دکتر من مدتی است که ریزش موهای سرم زیاد شده است میخواستم از یک مکمل تقویت مو استفاده کنم بین مکملهای hair burst و pilfood کدام یک را تجویز میکنید؟آیا مکمل بهتری در بازار موجود می‌باشد یا دارویی مد نظر شما است که ریزش مو متوقف شود؟

  • سلیمان اکبری

    باسلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر من 36 سالمه و ریش وسبیلم خیلی کم پشته و بعضی از جاهای صورتم هم سکه ای خالیه آیا راهکاری هست؟ ممنونم

  • لغو پاسخ