برای فرم دهی بدن از چه دستگاهی استفاده می شود در مورد دستگاه توضیح دهید؟  - دکتر علی سمیعی

برای فرم دهی بدن از چه دستگاهی استفاده می شود در مورد دستگاه توضیح دهید؟ 

برای فرم دهی بدن از چه دستگاهی استفاده می شود در مورد دستگاه توضیح دهید؟ 

برای فرم دهی بدن از دو دستگاه، کرایو و ال پی جی استفاده می شود. کرایو سرما کنترل شده ای را به مدت 70 دقیقه به بافت چربی موضع انتخاب شده می دهد. وقتی سلول ها که با این سرمای زیاد مواجه می شوند خودکشی سلولی می کنند یعنی در عرض 6 هفته خودشان را از بین می برند –گلبول های سفید این سلول ها را می خورند (در اصطلاح فاگوسیته نامیده می شود) و تبدیل به انرژی می شود و از بین می رود.

دکتر علی سمیعی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر علی سمیعی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

بعد از اینکه کرایو را برای بیمار انجام دادیم از دستگاه ال پی جی استفاده می کنیم. LPG یک دستگاه فرانسوی است بافت چربی  را می گیرد و داخل خودش رولینگ می کند. رولینگ کردن جریان خون را در بافت چربی افزایش می دهد و باعث می شود سلول ها چربی در آن ناحیه کوچک شوند یا به بدن فرم می دهد.

تاثیر ال پی جی در ناحیه ران ها، باسن، بازو و پهلو خیلی بیشتر است. اثر LPG  در ناحیه شکم کمتر است که از کرایو برای این قسمت استفاده می شود. ولی غیر از کرایو برای باقی قسمت ها ال پی جی خیلی موثر است و نتایج خیلی خوبی دارد.

روش های دیگر بجز کرایو و LPG برای فرم دهی وجود دارد؟

روش دیگری که وجود دارد دستگاه تری اکتیو پلاس (TRIACTIVE+) ایتالیایی است، از سه روش اولتراسون، لیزر کم توان و آراف برای فرم دهی استفاده می کند. اگر 8 جلسه برای بیمار تری اکتیو پلاس انجام شود در این 8 جلسه، 4جلسه لیزر اولتراسون و 4جلسه لیزر آراف هم استفاده می شود، یعنی از لیزر در تمام دفعات برای فرم دهی استفاده می شود.

آراف به چه صورت است؟

آراف امواج رادیو فرکوئنسی است که باعث شکسته شدن دیواره سلولی می شود.

 

دکتر علی سمیعی

دکتر علی سمیعی، پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی است. کاهش و افزایش وزن با آخرین متد علمی، درمان سلولیت و کاهش بافت چربی، جوانسازی پوست و افزایش کلاژن با...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • .......

    سلام میخواستم بدونم منی که ۱۷ سالم هس امکانش هست بازم قدم بلند شه؟

  • ۰۹۳۵۸۸۰۳۱۷۳

    سلام شکموپهلوهام باهرزایمان بزرگترشده ونافرم چطوری شکم وکوچک کنم

  • ۰۹۳۵۸۸۰۳۱۷۳

    سلام ۳۵سالمه۳تافرزنددارم ازاول بچگی شکموپهلو ی کم داشتم باازدواج کردن وهرکدام اززایمانهام شکم وپهلوم بزرگترشده چطورشکموپهلوموکوچک کنم واقعن راهی هست یافقط محض جیب خالی کردنه

  • سمیرا حسینی

    سلام خسته نباشی جناب دکترسمیعی.من مریض دیالیزی هستم لطفا برای رفع تشنگیم راهنماییم کنید .وسلام.

  • لغو پاسخ
دکتر علی سمیعی
بستن دکتر علی سمیعی دکتر علی سمیعی

سوالات خود را از دکتر علی سمیعی بپرسید

02122785922