هزینه بلیچینگ دندان در کرج - دکتر فراز تیموری

هزینه بلیچینگ دندان در کرج

هزینه بلیچینگ دندان در کرج

سفید بودن دندن ها از موارد حیاتی برای اعتماد به نفس و زیبایی هر شخصی به شمار می رود، امروزه نیز این مسئله برای افراد دارای اهمیت فراوان تری گشته است. بنابراین هر شخصی که احساس تغییر رنگ در دندان خود کرد و یا کدر بودن دندان ها به طور ذاتی در افراد وجود داشته باشد به دنبال راهی مطمئن و اصولی برای درمان این مشکل هستند، که بهترین راه بلیچینگ دندان است که درمانی تضمینی، زیبایی خاص به دندان ها و ظاهر افراد می بخشد.

دکتر فراز تیموری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر فراز تیموری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ما در این مقاله مطالبی را در خصوص هزینه بلیچینگ دندان در کرج با توجه به پرسش متعدد شما عزیزان جمع آوردی کردیم تا به اطلاع شما خوبان برسانیم با ما همراه باشد.

هزینه بلیچینگ دندان در کرج
بلیچینگ دندان سبب درخشش و سفید شدن سریع دندان ها می شود که قابلیت تا 8 درجه روشن تر کردن دندان ها را دارد و مدت زمان 30 الی 60 دقیقه را برای انجام فرایند نیاز دارد که طول مدت بستگی به نوع دندان دارد.

این کلینیک مجهز و عالی رتبه در کرج با توجه به متخصص عالی و ماهر خود توانسته است بهترین بلیچینگ دندانی را ارائه دهد و کمترین زمان و بیشترین روشن کنندگی را در بر داشته باشد که هزینه بلیچینگ دندان در کرج با توجه به نوع دندان فرد و مدت زمان سپری شده درمان محاسبه می شود.

نکته دیگر در هزینه بلیچینگ دندان در کرج، مربوط به سلامت دندان ها است، زیرا اگر دندان های فرد پوسیده، عفونی و … دارای هر مشکلی باشند ابتدا دندانپزشک مشکلات دندانی فرد را درمان نموده و سپس به بلیچینگ دندان شخص می پردازد، که این امر در هزینه تاثیر گذار است. این دندانپزشکی در کرج، بلیچینگ را با بهترین و معتبرترین مواد اجرا می کند به همین دلیل تاثیری چشم گیر و دائمی برای افراد بر جای می گذارد که از مزایای عالی این کلینیک دندانپزشکی در کرج است.

به طور کلی هزینه دندانپزشکی در کرج و بلیچینگ دندان با توجه به کیفیت بی نظیر خود و تضمینی بودن آن کاملا منصفانه و مناسب است و بر حسب نوع دندان فرد محاسبه گشته و برای هر فردی متغیر است زیرا به جنس دندان ها، مقدار مواد صرفی، مقدار وقت صرف شده و سالم بودن دندان ها مر بوط است. حال این سوال پیش می آید که آیا انجام بلیچینگ دندان مضر است که در ادامه مطلب به توضیح مختصری در این باره نیز برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان می پردازیم.

آیا بلیچینگ دندان مضر است؟
عزیزان باید توجه داشته باشند که بلیچینگ دندان خود را حتما توسط فردی ماهر و در مطبی کاملا استاندارد و معتبر صورت گیرند، اگر بلیچینگ با توجه به این شرایط ذکر شده انجام گیرد، درمانی تضمینی و بدون ضرر است که تنها دندان ها به مدت چند روز حساس می شوند که افراد باید از مصرف غذاهای بسیار گرم و بسیار سرد بپرهیزند و از خمیردندان های ضد حساسیت برای شست و شوی دندان ها استفاده کنند که بعد از چند روز حساسیت دندان ها از بین خواهد رفت که خوشبختانه این کلینیک این امکان را فراهم نموده که بلیچینگ دندان را تضمینی و با مزایای صد در صدی به انجام برساند و سبب خوشنودی مراجعین شود. بلیچینگ اگر غیر اصولی انجام گیرد سبب تورم لثه ها، درد در لثه ها و حساسیت بیش از اندازه دندان ها به طور جدی می شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02632528628 و 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

دکتر فراز تیموری

دکتر فراز تیموری   دکتر فراز تیموری، متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در مطب آقای دکتر تیموری تمام مراحل درمان دندان های شما و جراحی ها و کارهای دندانپزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • الهام پایداری

    سلام من برای چهارشنبه وقت گرفتم واقعا تشریف دارید یا به علت کرونا مطب شما هم تعطیل هست

  • الهام پایداری

    نوبت گرفتنم چطور مطمئن بشم شما هستید یا نوبت من رزرو شده

  • مرجان دهقان

    کبودی لثه چه کنیم..هزینه کشیدن دوتا دندون پایین اخری چقد میشه..وایمپلنتشون

  • زراعتی

    با سلام و خسته نباشی من حدود 10سال پیش جراحی خیلی سخت داشتم و دندون های جلو رو کاملا روکش کردن . البته سال 94ای کیست خیلی بدی داشتم که اونم جراحی کردم . الان به خاطر درد های زیادی که کشیدم میترسم برم دندانپزشکی . میخواستم اگر امکانش هست بهم بفرمایید آیا این روش کاملا بی درد هست یا خیر . سپاسگزارم

  • لغو پاسخ