لیزر واژینال چیست و چه عوارضی دارد؟ - سلامت و زيبايى و ليزر حس خوب

لیزر واژینال چیست و چه عوارضی دارد؟

لیزر واژینال چیست و چه عوارضی دارد؟

 

مرکز زیبایی حس خوب نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با سلامت و زيبايى و ليزر حس خوب کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

از سنین 30 سالگی به بعد، واژن زن دچار تغییراتی می شود که به مرور زمان و با بالا رفتن سن ممکن است تغییرات بیشتر شود. شل شدن پوست واژن، از شکل افتادن و دیگر موارد می تواند برای زن ناخوشایند باشد و زنان معمولا به دنبال رفع این گونه مشکلات هستند. در این میان برخی زنان لیزر واژینال را انتخاب می کنند.

نبض ما- هر ساله تعداد زیادی از زنان از تغییرات پس از یائسگی در زندگی خود، از جمله علائم آتروفی واژن رنج می برند. بسیاری از زنان، علائم خفیف را نادیده می گیرند و یا با آن ها کنار می آیند زیرا مشکل خاصی برای آن ها ایجاد نمی کند، اما بعضی دیگر به دنبال درمان هایی برای بی اختیاری ادرار، سوزش واژن و خارش و مقاربت دردناک هستند.

در دهه گذشته، بسیاری از زنان به درمان جدید لیزر واژینال روی آورده اند اما آیا این روش ایمن است؟ لیزر واژینال  به آرامی و با تحریک بافت واژن، به بهبود وضعیت موجود پرداخته و با تولید کلاژن بیشتر و تقویت بافت ها، واژن را ترمیم و بازسازی می کند.

 

بسیاری از زنان پس از لیزر واژینال از کاهش علائم آتروفی و بهبود وضعیت جنسی خود راضی هستند. این روش درمانی برای انواع شرایط واژینالی به کار برده شده و نتایج قابل قبولی دارد. علاوه بر این، لیزر واژینال اغلب برای بیماران سرطانی و سایر گروه هایی که نمی توانند درمان های معمول برای آتروفی واژینال انجام دهند، روش بسیار مناسبی است.

به طور معمول، در طول لیزر واژینال و به منظور کاهش درد، پزشکان کرم واژن را توصیه می کنند .در صورتی که درد ادامه دار باشد، معمولا از درمان هورمونی و استروژن به عنوان درمان جایگزینی، استفاده می شود. البته برخی از زنان، به درمان هورمونی واکنش نداده و برای آنها مناسب نیست.

کاربرد

امروزه، لیزر واژینال به طور گسترده ای در موارد درمانی و زیبایی انجام شده و اکثر زنان از انجام لیزر واژینال، احساس رضایت دارند.

این لیزر، در موارد بسیاری کاربرد دارد که عبارتند از: درمان و بهبود وضعیت مشکلات مربوط به یائسگی، افزایش میل جنسی و بهبود وضعیت جنسی، بازسازی، ترمیم و زیباسازی لب های تناسلی،  روشن کردن پوست ناحیه واژن و کشاله ران و جوانسازی این ناحیه، تنگ کردن و بهبود وضعیت داخلی واژن، بهبود افتادگی مثانه، بهبود و درمان وضعیت بی اختیاری ادرار، بهبود وضعیت خشکی واژن و درمان آن، درمان عفونت و سوزش.

مرکز زیبایی حس خوب

خدمات سلامت و زيبايى و ليزر حس خوب: موى زائد خانمها و آقايان جوانسازى صورت با سه روش 4D، هايفو گلد و تيكسل جوانسازى واژينال مخصوص بانوان از دو روش...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ