شکل دهی دوباره پوست به حالت طبیعی - مرکز زیبایی پرهون

شکل دهی دوباره پوست به حالت طبیعی

شکل دهی دوباره پوست به حالت طبیعی

کمپلکس های ترکیبی مشترک پایدار از هیالورونیک اسید Stabilized Cooperative Hybrid Complexes با وزن ملکولی سنگین H-HA و سبک L-HA

مرکز زیبایی پرگون نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مرکز زیبایی پرهون کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

محتویات محصول:

اسید هیالورونیک شرکت ایبسا از نوع فوق العاده خالص و تولید شده با حق انحصاری توسط پروسهُ تخمیر باکتریایی، از استرپتوکوک زوواپیدمیکوس است که در رتبه بندی سطح جهانی از بالاترین کیفیت برخوردار است.

پروفایلو اولین هیالورونیک اسید تثبیت شده است که بدون استفاده از عوامل شیمیایی BDDE در پروسه پیوندهای شیمیایی Cross-Linking بدست می آید. (BDDE free) که مطابق با استانداردهای سازمان غذا و داروی آمریکا BDDE<۲ ppm) FDA) است.

 

پروفایلو بهبود چشمگیری درکیفیت و درمان بافت پوست ایجاد می کند، مخصوصا در مناطق پرچالشی از پوست به عنوان مکمل درمان های زیبایی و عمل های پوستی عمل می کند. (برای مثال این محصول قابلیت ادغام عالی با بافت چربی برای تزریق در نواحی مختلف را دارد.)

این یک محصول ایمن، موثر، یک پیشرفت واقعی و چشمگیر مبارزه با روند پیری در عرصه پزشکی به حساب می آید.

پروفایلو در کمپانی داروسازی IBSA (واقع در کشور ایتالیا، دارنده نشان FDA سازمان غذا و داروی آمریکا) تولید می شود، که نه تنها برای پر کردن خطوط و چین و چروکهای صورت بلکه برای درمان (بازسازی مجدد) و ترمیم افتادگی پوست نیز (BioRemodeling Skin Laxity) بکار می رود.

فرآیند تولید پروفایلو

نحوه تولید این محصول:

تکنولوژی ترکیبیNAHYCO™  شامل نوآوری و ایمنی کامل این محصول می شود که منجر به تولید کمپلکس های ترکیبی مشترک  پایداری از هیالورونیک اسید در طی پروسه حرارتی انحصاری می شود.

 

مرحله اول- ترکیب اولیه (Initial Combination): این تکنولوژی جدید با امکان فراهم نمودن ترکیبی از ۲ نوع هیالورونیک اسید را با وزن های ملکولی سنگین (KDa۱۱۰۰-۱۴۰۰) و سبک (KDa۱۰۰-۸۰) هر کدام ۳۲ میلی گرم همزمان با حفظ قابلیت کنترل کامل آنها. با توجه به محدودیت های تکنولوژی غلظت کلی mg64 هیالورونیک اسید قبلا به هیچ وجه به دست نیامده است. این فرایند بدون استفاده از عوامل پیوندهای شیمیایی Chemical Cross-linking  صورت می گیرد، به بیان دیگر BDDE Free است.

مرحله دوم- فرایند پردازش حرارتی انحصاری: Patented Thermal Process (Thermal Stabilization) که به لطف تکنولوژی ابتکاریIBSA، بدون استفاده از هیچ گونه عامل شیمیایی کراس لینک کننده این محصول را متمایز ساخته است. در این مرحله پیوندهای ضعیف هیدروژنی بین زنجیره های بلند  H-HA  شکسته می شوند و سپس ۲ بخش H-HA و L-HA با هم ترکیب می شوند.  در سایر برندها از BDDE جهت کراس لینک شدن محصول استفاده می شود. در صورتیکه در کمپانی IBSA جهت محصول Profhilo از طریق تکنولوژی ترکیبی گرمایش و سرمایش -که اختصاصا اختراع این کمپانی است- استفاده شده است و هیچ ماده شیمیایی به خصوص BDDE در آن وجود ندارد. قابل ذکر است BDDE در ژلهای تزریقی به عنوان ماده کراس لینک استفاده می شود که بعد از جذب هیالورونیک اسید موجود در ژل ممکن است تا سالها در محل تزریق باقی بماند و در تزریق های بعدی موجب عوارض شود.

مرحله سوم- پیوندهای ترکیبی پایدار(Stabilized Hybrid Complexes): این پیوندهای ملکولی مقاوم است که باعث شده ۶۴ میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن های ملکولی متفاوت به صورت یک ترکیب واحد در کنار هم قرار گیرند. خنک سازی مخلوط موجب تشکیل چندین پیوند ضعیف به هیدروژن بین زنجیره های اسید هیالورونیک بلند و کوتاه می شود که منجر به تشکیل کمپلکس های ترکیبی پایدار می شود.

مرکز زیبایی پرگون

ساغر رضوي، بيوتي تراپيست دارای سابقه كار در کشورهای فرانسه و آلمان در زمينه پوست و مو و درمان انواع مشكلات پوست در سال ٢٠٠٥ پس از بازگشت به ايران،...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • طهورا رودکی

    قیمت پروفایلو چقدره؟

  • الیاس عثمانی

    سلام جناب دکتور من بیماری پیس یا ویلتگو دارم که اکثر  بدن ام در گیر شده میخواهم بقیه بدنم غیر پیس را هم بی رنگ بسازم مشاوره شما چی است؟

  • لغو پاسخ
مرکز زیبایی پرگون
بستن مرکز زیبایی پرگون مرکز زیبایی پرگون

سوالات خود را از مرکز زیبایی پرگون بپرسید

02126350874