کاشت موی طبیعی به روش اتوماتیک یا سیفر(SAFER) - کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تابا

کاشت موی طبیعی به روش اتوماتیک یا سیفر(SAFER)

کاشت موی طبیعی به روش اتوماتیک یا سیفر(SAFER)

داشتن موهای طبیعی و زیبا یکی از مهمترین عوامل زیبایی و شادابی چهره انسان محسوب شده و نقش بسزایی در احساس رضایت و اعتماد به نفس افراد دارد.
اصولا در افرادی که بیش از 40% موهای خود را از دست داده اند، تنها راه موثر رسیدن به ظاهر طبیعی کاشت مو است. اغلب افراد بدلیل نگرانی از نتایج کاشت مو، از جمله خط رویش غیر طبیعی، تراکم غیر قابل قبول و یا ظاهر مصنوعی موهای کاشته شده، همینطور نگرانی از درد حین عمل، عوارض کاشت مو و نقاهت طولانی، از انجام آن اجتناب می کنند.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تابا نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تابا کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ما با درآمیختن دانش، تجربه و هنر با آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه کاشت موی طبیعی، به روش FIT اتوماتیک یا سیفر SAFER از کشور فرانسه بهترین شرایط و نتایج را برای شما تضمین می کنیم.
داشتن موهای طبیعی و زیبا یکی از مهمترین عوامل زیبایی و شادابی چهره انسان محسوب شده و نقش بسزایی در احساس رضایت و اعتماد به نفس افراد دارد. اصولا در افرادی که بیش از 40% موهای خود را از دست داده اند، تنها راه موثر رسیدن به ظاهر طبیعی کاشت مو است. اغلب افراد به دلیل نگرانی از نتایج کاشت مو، از جمله خط رویش غیر طبیعی، تراکم غیر قابل قبول و یا ظاهر مصنوعی موهای کاشته شده، همینطور نگرانی از درد حین عمل، عوارض کاشت مو و نقاهت طولانی، از انجام آن اجتناب می کنند.

جدیدترین روش کاشت مو

جدید ترین روش کاشت مو به روش غیر جراحی است که توسط دستگاهی که ساخت کمپانی مدیکامات فرانسه است انجام می شود. سرعت بالا، عدم آسیب به ریشه موها، نداشتن درد و خونریزی و دقت بالاو عدم آسیب به بانک مو و نداشتن اسکار یا اثر زخم برداشت از امتیازات این روش است. در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر فتحی (تابا) کاشت موی طبیعی به روش بدون جراحی SAFER و ترکیبی انجام می شود.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تابا

مرکز تخصصی پوست و مو، زیبایی، لیزر و کاشت مو تاباکلینیک ما با بهره گيري از دانش و فن آوري روز دنيا، استفاده از نيروهاي مجرب و ورزيده و متخصص سعي...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • رقیه راد

    درمان سفیدی مو چیست

  • رقیه راد

    درمان سفیدی مو

  • رقیه راد

    درمان م سفیدی مو چیست موهام از جلوی سر سفید شده است چه درمانی لازم است

  • لغو پاسخ
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تابا