نکاتی که بهتر است پیش از جراحی کاشت مو بدانید از زبان دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی

اخبار پزشکی و سلامت-دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی: این راهنمای جامع برای کمک به بیمارانی تهیه شده است که به دنبال انجام عمل جراحی پیوند مو هستند.

دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی:
این راهنمای جامع برای کمک به بیمارانی تهیه شده است که به دنبال انجام عمل جراحی پیوند مو هستند. بیماران باید ببینند که آیا از شرایط لازم برای انجام عمل برخوردارند یا خیر. آگاهی از مسائل مربوط به عمل جراحی پیوند مو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
پیوند مو یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی در بین مردان و زنانی است که از ریزش مو رنج می‌برند. ریزش مو برای بسیاری از افراد، به ویژه برای مردان، یک امر طبیعی است. با این حال، بسیاری از مردم با آن مشکل دارند. این امر موجب استرس، اضطراب و افسردگی افراد می‌شود. حتی برخی از افراد دچار انزوا شده و دیگر قادر به بیان احساسات خود نیستند. چون می‌ترسند که مورد تمسخر دیگران قرار بگیرند. اما ریزش مو به هیچ وجه خنده‌دار نیست. برخی از افراد از پوشیدن کلاه‌گیس راضی هستند و مشکلی با طاسی سر ندارند؛ اما دیگران داشتن یک سر پر از مو را به عنوان بخشی از هویت خود در نظر می‌گیرند.
اگر از ریزش و تنک شدن موهای خود رنج می‌برید می‌توانید از عمل جراحی پیوند مو برای درمان استفاده کنید. بهتر است از یک پزشک متخصص مشورت بگیرید تا از شرایط خود برای انجام عمل اطمینان یابید. عمل جراحی کاشت مو به مانند سایر عمل‌های جراحی یک تصمیم بزرگ است و نباید با سهل‌انگاری در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود که پیش از عمل از روش‌های کاشت مو آگاهی یابید. سپس با مراجعه به یک کلینیک تخصصی با یک جراح مجرب مشورت کنید تا با پروسه درمانی خود بیشتر آشنا شوید.

در نگارش این مطلب از نتایج تحقیقات ارائه شده در سایت‌های ‌Smartbeautyguide‌ و Professional Cosmetic Surgery و کتاب Total Regrowth: Natural Hair Restoration for Men  ‌نوشته اریک جی مارشال استفاده شده است.

دکتر غلامرضا پورسعادت حسینی، پزشک پوست، مو و زیبایی است که در زمینه پوست و مو تبحر دارد. او عضو مدرسین پیوند موی طبیعی انجمن جراحان ایران است. کاشت مو طبیعی‌، کاشت ابروی طبیعی،  تزریق چربی، تریق بوتاکس و پی‌آر‌پی خدماتی است که دکتر پورسعادت حسینی در کلینیک کاشت مو و ابروی خود ارائه می‌کند. برای ارتباط با این شماره‌ تماس حاصل فرمائید: ۰۲۱۸۸۸۰۹۱۸۵

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ