هرآنچه خانم‌ها باید درباره رابطه جنسی بدانند

maryam01
در فضای مجازی اطلاعات زیادی درباره‌ی رابطه‌ی جنسی وجود دارد، اما چطور می‌خواهید واقعیت را از باورهای نادرست تشخیص دهید؟ بسیار خوب خانم‌ها، در اینجا مواردی درباره رابطه جنسی وجود دارد که بهتر است بدانید.

در فضای مجازی اطلاعات زیادی درباره‌ی رابطه‌ی جنسی وجود دارد، اما چطور می‌خواهید واقعیت را از باورهای نادرست تشخیص دهید؟ بسیار خوب خانم‌ها، در اینجا مواردی درباره رابطه جنسی وجود دارد که بهتر است بدانید.
رابطه‌ی جنسی چیزی مهمتر از آلت تناسلی است: آلت مرد حساس‌ترین قسمت بدن اوست که به توجه شما نیاز دارد. اما به خاطر داشته باشید نقاط دیگری هم در بدن او هست که می‌تواند او را برانگیخته کند. مثلا لب‌ها٬ گردن٬ لال‌هی گوش٬ سینه٬ کمر و داخل ران. سعی کنید این نقاط را ببوسید و لمس کنید.
او متوجه نقص‌های شما نمی‌شود: رابطه‌ی جنسی چیزی فراتر از فکر کردن به نقص‌ها و ضعف‌ها است. محققان می‌گویند در طول برانگیختگی جنسی٬ فعالیت جریان عصبی‌ شیمیایی مرد در بالاترین حد خود است و او آنقدر غرق این احساس لذت می‌شود که حواسش به ضعف‌های شما نخواهد بود. بنابراین سعی کنید تصویری که از جسم خود دارید کنار بگذارید و از رابطه لذت ببرید.
نخستین باری که با مردی می‌خوابید و می‌بینید او کامل نیست: اولین باری که با کسی رابطه‌ی جنسی دارید شاید رابطه‌تان از همه نظر کامل نباشد. بنابراین مستلزم آن است که هر دوی شما این کار را چندین و چند بار انجام دهید تا روحیه و عادات مخصوص یکدیگر را در رابطه‌ی جنسی پیدا کنید. بهتر است به هم زمان بدهید.
قبل از رابطه‌ی جنسی٬ اوقاتی را با هم بگذرانید: تسکین اعصاب پیش از رابطه‌ی جنسی بسیار مهم است. تمام استرش ناشی از کار روزانه٬ خانواده٬ دوستان و کارهای خانه می‌تواند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد. بنابراین به جای آنکه مستقیم بروید سر اصل ماجرا٬ کمی بیرون بروید و یا دوش آب گرم بگیرید تا با آرامش بیشتر رابطه را شروع کنید.
رابطه‌ی جنسی بیشتر یعنی خواستن بیشتر آن: رابطه‌ی جنسی حس خوبی در شما ایجاد می‌کند و بدن شما هم آن را به خاطر نگه می‌دارد. بنابراین تا هر زمان که لذت آن را تجربه کنید٬ بیشتر خواهان انجام آن هستید. پس به خاطر داشته باشید که این کاملا طبیعی است. هیچ وقت خودتان را بابت این مسئله سرزنش نکنید.
(منبع: webmd)

حقایقی درباره اوج لذت جنسی زنان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ