بازیگر سینما به دلیل اشتباه پزشکی تا مرز مرگ پیش رفت!

faateme1366
رضا داودنژاد با بیان اینکه اشتباه پزشکی او را تا کما برد، اظهار داشت: بازگشت من به زندگی چیزی شبیه یک معجزه بود.

داودنژاد با حضور در برنامه اکسیر، که به موضوع قصور پزشکی اختصاص داشت، بیماری خود را ناشی از خطای پزشکی دانست و گفت: آنچه بر سرم آمد ناشی از اشتباهات پزشکی بود.
وی افزود: وزن بالا و چاقی مفرط، زندگی را برایم سخت کرده بود و از این موضوع بسیار ناراحت بودم. به همین دلیل در صدد کاهش وزن برآمدم و پس از مراجعه به پزشک و با تشخیص او عمل «بای پس روده» را انجام دادم.
این بازیگر تلویزیون ادامه داد: روند کاهش وزنم در ابتدا بسیار خوب پیش رفت و حس می کردم به وزن طبیعی نزدیک شده ام اما این روند به یکباره تغییر کرد.
وی اضافه کرد: بی حالی های پی درپی و ضعف بدنی به تدریج بر من غالب شد. بسیاری از اوقات به خواب عمیق می رفتم، اشتهای خود را به کلی از دست داده بودم و حس بی حالی دائمی داشتم، به طوری که سر صحنه فیلمبرداری سریال « فراموشی» که برای عید سال 1391 ساخته می شد، به کلی از حال رفتم. در این نقطه بود که احساس خطر کردم.
بازیگر سریال پشت کنکوری ها اظهار داشت: پس از مراجعه به بیمارستان، پزشک تشخیص داد دچار نارسایی کبد شده ام و باید ویتامین های خاصی را با تزریق مصرف کنم ،اما پس از مدتی بیماری به حدی پیش رفت که به سی.سی.یو رفتم.
وی تاکید کرد: در تمام این مدت پزشک معالج، نه با خود من و نه با خانواده ام درباره بیماری سخنی نگفت و تنها حرفی که به ما زده شد این بود که من در نهایت 48 ساعت دیگر زنده خواهم ماند.
داودنژاد اضافه کرد: برای عمل جراحی توسط دکتر «ملک حسینی» وارد شیراز شدم اما به محض ورود به این شهر به کما رفتم و آنچه من را نجات داد، بیشتر شبیه یک معجزه بود و دعای مردم و البته زحمات گروه پزشکی این معجزه را رقم زد.
وی همچنین گفت: یکی از عوامل مهم در بهبود بیماری، ارتباط نزدیک بیمار و خانواده او با پزشک معالج است؛ چیزی که متاسفانه پزشک اول من رعایت نکرد اما در شیراز دکتر ملک حسینی مدام با خود من و البته خانواده ام در ارتباط بود و مراحل معالجه را بیان می کردند و حتی به پدرم گفته بودند تنها 10 درصد امکان بهبودی پس از عمل وجود دارد. این ارتباط کمک بسیاری به تسریع بهبودی فرد بیمار می کند.
وی افزود: بعدها متوجه شدم عمل «بای پس» سه برابر استاندارد پزشکی انجام شده است و این اولین خطای پزشک بود. از سوی دیگر زمان حضور من در بیمارستان بیش از حد بود و اگر زودتر به شیراز منتقل می شدم به جای عمل جراحی سخت، حتی با تجویز دارو نیز می توانستم سلامتی خود را به دست آورم و به زندگی عادی بازگردم.
داودنژاد در پایان با اشاره به اینکه اکنون در سلامت کامل به سر می برد، گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «فِراری» ساخته پدرم را به پایان رسانده ام و قصد دارم در آینده با قدرت به سینما بازگردم.

منبع: سلامت نیوز

قربانیان سرشناس قصور پزشکی!

آخرین خبر از پرونده «امیر عباس»! / قصور پزشکی در زایمان

گزارش آمار وحشتناک خطاهای پزشکی در ایران!

رضا داودنژاد: به‌خاطر قصور پزشکی بیمار شده بودم!

جزئیات بریدگی صورت نوزاد اصفهانی حین سزارین!

ماجرای به کما رفتن الینای 6 ساله بعد از عمل ساده لوزه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ