طالع بینی شما در 15 روز آینده(مخصوص خانم ها)

پانته آ توتونپیان
در این بر اساس ماه تولدتان به شما می گوییم چه اتفاقاتی در انتظار شما خواهد بود.

فروردین
هیچ‌گاه فراموش نکنید همراهی، دوستی و همدلی با اعضای خانواده می‌تواند حال خوبی به شما هدیه کرده و باعث هموارترشدن مسیر رسیدن به خوشبختی شود. روزهای خوب و پرخیروبرکتی را پیش رو دارید. اگر تصمیم به انجام کار بزرگی دارید، بهتر است تمام تلاش خود را به کار گرفته و نسبت به نتیجه آن کاملا امیدوار باشید. از عیب و ایرادهایتان کمی غافل شده‌اید. بهتر است با نگاهی دقیق‌تر خطاهایتان را بررسی کنید و به فکر تکامل شخصیت‌تان باشید. از حسادت اطرافیان به‌هیچ‌وجه ناراحت نشوید. اگر هم ناراحت شدید، سعی کنید به روی خودتان نیاورید.

اردی بهشت 

اشتباهات‌تان کمی زیاد شده و خودتان هم نسبت به این مسئله آگاهی دارید. خیلی وقت‌ها بروز یک اشتباه و تعصبی که مانع از تصحیح آن می‌شود، باعث می‌شود دائما پشت سر هم اشتباه کنید و به‌طور کلی مسیرتان به مسیری غلط یا به قولی بی‌راهه تبدیل شود. باور کنید خیلی وقت‌ها با یک معذرت‌خواهی ساده می‌توان بسیاری از سوء‌تفاهم‌ها را رفع کرد. از لحاظ مالی اتفاق بسیار خوبی رخ خواهد داد که قطعا شرایط برایتان بهتر از گذشته می‌شود. سعی کنید با دوستی که مدت‌هاست از دست‌تان دلخور است، هرچه زودتر آشتی کنید و با او همراه شوید.

خرداد 

روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید و کمی احساس خستگی می‌کنید. نباید اجازه دهید این احساس بر شما غلبه کند، زیرا وقت آن است که قصور گذشته را فراموش و به پیشرفت فکر می‌کنید. برای آینده‌ای بهتر به فکر معجزه نباشید. معجزه همان تلاشی است که باید از خودتان نشان دهید و مسیر پیش رو را طی کنید. خیلی دوست دارید توانایی‌هایتان را به برخی از اطرافیان ثابت کنید. پس چرا معطل‌اید؟ وقت آن رسیده، نشان دهید چه توانایی‌هایی دارید. کمی عاشقانه‌تر به زندگی نگاه و سعی کنید آن را دوست داشته باشید.

تیر

کار بسیار خوبی انجام داده‌اید و باعث شده‌اید انسانی احساس کند هنوز هم می‌توان به اطرافیان امیدوار بود. مطمئن باشید این عمل یا سایر اعمال خوب‌تان بازتاب‌های بسیار خوبی در زندگی‌تان خواهد داشت و به‌زودی شاهد آن خواهید بود. هدیه زیبایی دریافت خواهید کرد. این هدیه از طرف کسی است که انتظارش را ندارید. شاید وقتش رسیده کمی به فکر دل‌تان باشید و لحظات زیبای عاطفی را برای خودتان پررنگ‌تر کنید. با تجربه‌هایی که به دست آورده‌اید قطعا انتخاب‌های بهتری پیش رویتان است.

مرداد 

بد نیست که زندگی‌تان را کمی بالا و پایین کرده و ببینید نقطه‌ضعف‌تان کجاست! تلاش کنید نقطه‌ضعف‌هایتان را برطرف و حتی آن‌ها را به نقطه قوت تبدیل کنید. به‌زودی در زندگی‌تان شرایطی به وجود می‌آید که بتوانید از تهدیدها، فرصت بسازید. باید با برطرف‌کردن نقاط ضعف و همین‌طور خط کشیدن روی ناامیدی، شرایط را برای غلبه بر هر سختی فراهم سازید. خداوند هیچ‌گاه بندگانش را رها نمی‌کند پس از خدا ناامید نباشید! اگر برای رسیدن به اهداف‌تان محکم قدم بردارید، قطعا آینده‌ای رویایی خواهید داشت.

شهریور

چقدر خوب می‌شود عینک بدبینی را از چشم برداشته و سعی کنید تمام آدم‌ها را با دیدی مثبت برانداز کنید. خیلی‌ها بوده‌اند که در گذشته به شما زخم زده‌اند و دل‌تان را شکسته‌اند. آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که به‌جای کینه‌توزی و دشمنی، می‌توان آن‌ها را بخشید و زندگی را به‌مراتب زیباتر ساخت؟! حتما به این موضوع فکر کنید. اگر چیزی چشم‌تان را گرفته و خیلی دل‌تان می‌خواهد که آن را بخرید، لحظه‌ای درنگ نکنید. خریدکردن برخی چیزها، خصوصا زیورآلات یا لباس‌های زیبا، حال‌تان را خوب می‌کند. پس به فکر خود باشید!

مهر

در روزهایی که در پیش است، سعی کنید احساس اضطراب و استرس را از خود دور کنید. استرس باعث می‌شود در مواجهه با اطرافیان، واکنش‌های عصبی و پرخاشگرانه‌ای نشان دهید. خیلی وقت‌ها همین عصبانیت‌های ناخواسته همه‌چیز را خراب می‌کند. علاوه‌براین، استرس و عصبانیت باعث می‌شود نگرش‌های مثبت‌تان را از دست بدهید و در برابر احساسات منفی تسلیم شوید. لطفا پیش‌داوری‌ها را تحت هر شرایطی کنار بگذارید. همواره ارزش لحظه‌های خوشی را که در کنار دوستان‌تان سپری می‌کنید، بدانید. به‌زودی اتفاقی ویژه برایتان رخ می‌دهد.

 آبان 

یکی از زیباترین لحظات زندگی، لحظه‌ای است که کسی از خوشحالی دیگران خوشحال می‌شود. این اتفاق برای شما نیز رخ خواهد داد. به‌زودی به‌خاطر خوشحال‌شدن یکی از نزدیکان خود، از صمیم قلب احساس خوشحالی می‌کنید. چنین شرایطی باعث می‌شود قلب آدم‌ها با یکدیگر صاف‌تر شود و اعتمادشان به دنیا و زندگی بیشتر از قبل باشد. گریه‌کردن یکی از کارهایی است که می‌توانید با آن غصه‌های خود را خالی کنید. گریه‌کردن نه‌تنها چیز بدی نیست که می‌تواند یکی از زیباترین نعمت‌های خدا باشد. اگر از دست شریک عاطفی‌تان دلخورید، بهتر است این مسئله را فقط با خودش درمیان بگذارید.

آذر

فراموش نکنید تداوم صمیمیت، از شروع آن خیلی مهم‌تر است، پس به‌جای اینکه درپی یافتن دوست‌های جدید باشید یا از ورود هر آدمی به دایره دوستی‌تان استقبال کنید، به فکر حفظ دوستی‌های ارزشمند قدیمی باشید. خیلی وقت‌ها به‌راحتی با دیگران صمیمی می‌شوید، اما خیلی زود هم به‌واسطه کوچک‌ترین مسئله بین شما و او دلسردی به وجود می‌آید. دوستی مهارت می‌خواهد و استحکام آن هم نیازمند هنر والایی است. سعی کنید این هنر و مهارت را کسب کنید. خیلی خوب می‌شود اگر شریک عاطفی‌تان بتواند به بهترین دوست‌تان تبدیل شود. 

دی 

هیچ‌وقت بر سر کسی که دوستش داشته و او را جرئی از وجودتان می‌دانید، فریاد نزنید. هیچ‌وقت کسی که به نوعی عشق شما در زندگی تلقی می‌شود را در یک جمع تحقیر نکنید! فقط کافی است برای لحظاتی خودتان را جای او بگذارید و شرایط را به گونه دیگری برانداز کنید. عشق و محبت را در زندگی عاطفی‌تان پررنگ‌تر سازید. اگر این کار را انجام ندهید، در آینده‌ای نزدیک به‌شدت پشیمان خواهید شد. خبر خوبی در راه است که از لحاظ مادی نیز به سود شماست. سعی کنید با شنیدن این خبر بیش از اندازه هیجان‌زده نشوید و آن را با غریبه‌ها در میان نگذارید! در کل از غریبه‌ها دور باشید!

بهمن 

شما فوق‌العاده خوش‌قلب‌اید و خیلی زود ناراحتی یا شادی اطرافیان را درک می‌کنید. همیشه دوست دارید به آن‌ها در کارهایشان کمک کنید. اما متاسفانه دو خصوصیت منفی دارید که خیلی وقت‌ها خوبی‌هایتان را زیر سوال می‌برد. اول اینکه به‌شدت زودرنج هستید و خیلی‌زود خود را می‌بازید. اطرافیان خیال می‌کنند آدمی هستید که خیلی‌زود جا می‌زند، اما درواقع زودرنجی‌تان چنین تفکری را به وجود آورده. اگر از دست کسی رنجیده‌خاطر ‌شوید، طولی نمی‌کشد که عصبانیت خود را بروز می‌دهید. این خصلت را اصلاح کنید و منتظر یک اتفاق بسیار بزرگ باشید!

اسفند

روزهای سختی را در چند سال اخیر پشت سر گذاشته‌اید و هنوز هم وقتی به یاد برخی از آن روزها می‌افتید، ناراحت می‌شوید. تحمل دوری از برخی عزیزان نیز چندان ساده نبوده و نیست. اما به‌هرحال، زندگی هم خوشی دارد هم ناخوشی. خبر بد آن است که ناخوشی‌های زندگی همیشه و همراه با هر انسانی خواهد بود ولی خبر خوش آن که خوشی‌های بزرگی در راه است که برایتان آرامش را به ارمغان می‌آورد. روزهای خوبی که در راه است را عاشقانه همراهی کنید و به‌راحتی از کنار آن‌ها نگذرید. شریک و همراه همیشگی‌تان، باز هم با شما خواهد بود. 

منبع: مجله ی زندگی ایده  آل 

برای خواندن فال های بیشتر اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ