برنامه تمرینی لیونل مسی: از کلاغ پر تا طناب بازی

mojtaba
امروز بی‌شک می‌توانیم بگوییم لیونل مسی در همه جای جهان مترادف با فوتبال است. او با تنها ۲۵ سال سن به چیزهایی دست یافته که یک مرد میانسال نمی‌تواند در طول عمرش آن را به دست بیاورد.

امروز بی‌شک می‌توانیم بگوییم لیونل مسی در همه جای جهان مترادف با فوتبال است. او با تنها ۲۵ سال سن به چیزهایی دست یافته که یک مرد میانسال نمی‌تواند در طول عمرش آن را به دست بیاورد. او به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان جهان، عناوین افتخار زیادی از جمله بهترین بازیکن سال جهان و بهترین بازیکن اروپا را در اختیار دارد.
اما چه چیزی او را مشهورترین فوتبالیست جهان کرده؟ متعهد ماندن به برنامه‌های تمرینی و غذایی، همراه با تمرینات سخت فوتبالی می‌تواند شما را به جایگاه لیونل مسی برساند. بیایید درباره‌ی برنامه ورزشی لیونل حرف بزنیم. و اگر می‌خواهید استقامتی همچون لیونل مسی داشته باشید باید این برنامه‌ها را پی بگیرید!
برنامه تمرینی روزانه لیونل مسی
برنامه تمرینی – لیونل مسی دو بخش دارد.
تمرین یک – تمرین سرعت طولی و درجا
تمرین ۲ – تمرین حرکت به جهت‌های مختلف

برای تمرین یک – لیونل مسی مجموعه‌ای از حرکات کششی را که ترکیبی از انعطاف‌پذیری و روند قدرتمندسازی است انجام می‌دهد. این برنامه شامل کلاغ پر – طناب بازی و پرش از روی مانع است. پس از تمرین کششی، او برای افزایش استقامت خود، چند دور، دوی سرعت را انجام می‌دهد و بعد پنج دقیقه می‌دود. این تمرینات مسی را برای حرکات سریع در جهت مستقیم طولی با شرایط مختلف، و  الگوهای داخل زمین مسابقه آماده می‌کند.
برای تمرین ۲- لیونل در این بخش کارش را بر آماده‌سازی حرکت متمرکز می‌کند. این تمرینات شامل دویدن با بالابردن زانو، خیز به طرف جلو (لانژ) و خیز چندجهتی می‌شود.
بعد از این او ۱۰ دقیقه پیش از پایان تمرین می‌دود.
برنامه تمرینی بالا به مسی کمک می‌کند تا حرکات سریع با توپ او و همچنین قدرت لازم برای یک فوتبالیست را در او تقویت کند.
بعد از تمرین سنگین روزانه، لیونل مسی یک برنامه یوگا قدرت را زیر نظر رود نی یی، مربی آمریکایی و حرفه‌ای یوگا اجرا می‌کند. این برنامه یوگا به او کمک می‌کند تا ذهنش طراوت پیدا کند و هارمونی لازم برای احساس آرامش را در اختیارش قرار دهد.
(منبع: msn)

رمزگشایی ازعلت حالت تهوع لیونل مسی+‌توضیح پزشک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ