پسربچه قربانی خودکشی پدر و مادر افسرده‌اش شد+عکس

mojtaba
پسربچه ۸ ساله‌ای به نام لاکلان دویز هم پدرش و هم مادرش را که به دلیل خودکشی‌شان از دست داد. والدین او مبتلا به افسردگی شدید بودند.

پسربچه ۸ ساله‌ای به نام لاکلان دویز هم پدرش و هم مادرش را که به دلیل خودکشی‌شان از دست داد. والدین او مبتلا به افسردگی شدید بودند.
پدرش، جان ۲۱ ساله زمانی که لاکلان  تنها دو سالش بود، خودکشی کرد و پنج سال بعد نیز مادرش ریچله تورپین ۲۶ ساله همین کار را کرد. اگرچه این پسربچه به خاطر بیماری روانی والدین‌اش که بر زندگی او سایه افکند، یتیم شد، اما حالا با جرمی دوریس، نامزد مادرش زندگی می‌کند. جرمی در تلاش است سرپرستی لاکلان را برعهده بگیرد.
ریچله در شهر بنگور در ۵۰ کیلومتری سیدنی استرالیا بزرگ شد. الیس ولر، دوست ریچله به دیلی میل گفت: «او همیشه دغدغه آدم‌هایی را داشت که در زندگی او بودند. لبخند از لبان او به ندرت محو می‌د. همه کسانی که او را می‌‌‌شناختند از مرگ او ناراحت شدند.»

خبرنامه رایگان ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها از الودکتر دریافت کنید
جرمی حالا برای لاکلان مثل پدر است. آن‌ها خیلی زود با هم جور شدند. الیس گفت: «جرمی عاشق لاکلان است، و برعکس»


الیس همچنین تاکید کرد از دست دوستی را که از ۱۴ سالگی‌اش می‌شناخته، سخت‌ترین چیزی است که در زندگی‌اش با آن مواجه شده. او حالا خود را متعهد می‌داند که آگاهی مردم از بیماری روانی در افراد جوان را بالا ببرد.
الیس تاکید کرد که به رغم چهره خندان ریچله از دوران مدرسه حس می‌کرد که او مشکلی دارد.
به گفته او، ریچله جسد شوهرش را که خودکشی کرده بود در خانه یافت و پس از آن دچار اختلال استرس پس از سانحه شد.
الیس معتقد است که برای افزایش آگاهی عمومی درباره عواقب مرگبار افسردگی باید از مدارس شروع کرد: «باید این تابو را شکست، باید در مدرسه درباره‌اش حرف بزنیم و بچه‌ها را آگاه کنیم.» 
(منبع: دیلی میل)

لینک مرتبط:
خودکشی قابل پیش‌بینی شد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ