۵ نکته‌ای که هر مرد باید در مورد آلت تناسلی‌اش بداند

mojtaba
آلت‌ تناسلی از بسیاری جهات اهمیت دارد؛ از جمله سمبل مردانگی است و نقش مهمی در تولید‌مثل ایفا می‌کنند.

آلت‌ تناسلی از بسیاری جهات اهمیت دارد؛ از جمله  سمبل مردانگی است و نقش مهمی در تولید‌مثل ایفا می‌کنند. ممکن است فکر کنید که همه‌چیز را در مورد این بخش مردانه (حداقل در مورد خودتان) می‌دانید، اما حقایقی وجود دارد که ممکن است هنوز هم شما را شگفت‌زده کند.
۱- یک آلت تناسلی متوسط چگونه است
متوسط طولِ آلت‌های تناسلی در آمریکا در هنگام نعوذ، ۱۲ سانتیمتر و در حالت عادی نزدیک ۹ سانتیمتر است. تحقیقی که در سال ۱۹۹۶ بر روی آلت‌های در حال نعوظ و انزالِ ۸۰ نفر از مردان انجام شد نشان داد که اگر یک مرد فقط اگر آلت ‌تناسلی‌اش در حالت معمولی کمتر از ۴ سانت و در هنگام نعوظ، نزدیک ۸ سانتیمتر باشد، باید حواسش به فرایندِ بزرگ شدن آلتش باشد. 
۲- چه زمانی اندازه‌ی آلت اهمیت پیدا می‌کند
همه فکر می‌کنند اندازه‌ی آلت برای زنان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما تحقیقات نشان می‌دهد که عوامل دیگری مثل قد و نسبت باسن به شانه نیز نقشِ مهمی در جذابیت جنسی مرد برای زن ایفا می‌کنند.
۳- انحناء
در بیشتر مردان، انحنای آلت تناسلی در هنگام نعوظ اندکی به سمت راست یا چپ متمایل است. اما اگر این انحنا بیشتر از ۱۵ درجه باشد می‌تواند نشانگر بیماری پیرونی باشد. 
۴- برآمدگی‌ها و برجستگی‌ها
ممکن است هر پزشکی در خصوص برآمدگی غیرمعمولی که روی آلت ‌تناسلی‌تان وجود دارد با یک چیزی بگوید. در بیشتر موارد، هیچ چیز نگران‌کننده‌ای در این خصوص وجود ندارد. پوست آلت‌ تناسلی هم درست مثل هر قست دیگری از پوست ممکن است دچار مشکلاتی نظیر اگزما و ویتیلیگو بشود.
۵- می‌توانید آن را بشکنید
این اتفاق به ‌ندرت روی می‌دهد اما در بیشتر موارد زمانی رخ می‌دهد که مردان یک رابطه‌ی جنسی پراضطراب را تجربه کرده یا رابطه‌ی جنسی‌شان در جاهای نامناسب مثل ماشین، سر کار یا داخل آسانسور صورت می‌گیرد.
(منبع: yahoo)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ