چرا خدمات رسانی به معلولان به آسانی انجام نمی شود؟ - توانیتو

چرا خدمات رسانی به معلولان به آسانی انجام نمی شود؟

چرا خدمات رسانی به معلولان به آسانی انجام نمی شود؟

توانیتو با یه سوال ساده شروع شد، سوالی که دغدغه اصلی زندگی خود من بود.

توانیتو نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با توانیتو کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

چرا خدمات مورد نیاز معلولان به آسونی و با اطمینان در دسترس شون قرار نمی گیره؟ حتی افرادی با د غدغه های دیگه جسمی مثل سالمندان یا خانمهای باردار، همیشه با این مسئله درگیرند. در واقع این امکانات برای همه افرادی که به آسونی امکان خروج از منزلشون رو ندارند، هیچوقت فراهم نبود و اینجا بود که تصمیم گرفتم برای خودم و همه کسانی که به چنین خدماتی نیاز دارند، یه کاری انجام بدم.

قصه از همینجا شروع شد. تیم توانیتو کم کم دور هم جمع شدن و وقت و انرژی شون رو به صورت شبانه روزی روی طراحی و ایجاد این پلتفرم گذاشتن. برای همه ما مهم بود بهترین ها رو انتخاب کنیم، طراحی ساده و قابل استفاده ای داشته باشیم، کیفیت رو در کنار قیمت مناسب بذاریم و در نهایت بتونیم فضایی از اعتماد و آسایش بسازیم.

خیلی از خانواده ها همین الان دغدغه نگهداری از عزیز معلول، بیمار یا سالمندشون رو دارن. دوست دارم از همینجا و با اعتماد کامل به همه این دوستان اعلام کنم که با توانیتو، این عزیزتون دیگه هیچوقت  تنها نخواهد بود. همه نیازهای پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی، آموزشی، حتی کارهای روزانه مثل آرایشگری، خیاطی، عکاسی و خیلی خدمات دیگه رو میتونین از طریق توانیتو سفارش بدین و مطمئن باشین که تیم پشتیبانی ما در لحظه به لحظه ارائه این خدمات، مراقب و همراه عزیز شما و خانواده تون خواهد بود.

از طرفی دیگه افرادی که مثل من خودشون درگیر این مشکلات جسمی هستن، غالبا نمیتونن حس استقلال شخصی رو تجربه کنن و برای خیلی از کارها مجبورن از کمک خانواده و دیگران استفاده کنن. اما اگر این خدمات به سادگی و با هزینه مناسب در دسترس این دوستان قرار بگیره، خیلی از این دغدغه های وابستگی هم حل میشه.

آرزو می کنم با پیشرفت توانیتو در خدمات رسانی که باعث مستقل شدن خیلی از افراد کم توان میشه، بتونیم روزهایی رو ببینیم که به معلولیت فقط به دید یک “تفاوت” نگاه بشه و نه یک نقطه ضعف.

من، وحید رجبلو، برای اون روز و روزهای درخشان تر، خیلی تلاش خواهم کرد.

توانیتو

توانیتو چیست؟ توانیتو همیار شما برای دریافت خدمات است. ما در توانیتو تلاش می‌کنیم تا افراد با نیازهای خاص، از کلیه خدمات درمانی و عمومی متناسب با شرایط جسمی خود...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • ارشیا غفاریان

    انگشت بعد شستم برید با چاقو الان با گاز استیلر بستم بر میدارم خون مید چه کنم

  • پویا بقایی

    سلام. یه سوال؟ یکی از فامیل های ما دیشب توخواب خواب ترسناک میبینه وبعدازبلند شدن درصبح میبینن که لال شده علت این چیه یعنی ماکه گیج شدیم

  • لغو پاسخ