عمل پروتز گونه و چانه - دکتر محمدرضا ترحمی

عمل پروتز گونه و چانه

عمل پروتز گونه و چانه

محل قرارگیری چانه با اینکه در قسمت یک سوم پایین صورت قرار دارد بعد از انجام پروتز در تمام صورت اثر کاملا چشم گیری  خواهد داشت. پروتز چانه با اینکه نسیت به سایر جراحی های زیبایی یک عمل نسبتا ساده است و عوارض چندانی پس از عمل به دنبال ندارد اما می تواند به طور کامل کاراکتر صورت را تغییر دهد. گونه نیز که در ناحیه وسط صورت قرار دارد که با قراردادن پروتز بر روی این ناحیه می توان  در فرم صورت تغییرات چشمگیری را مشاهده کرد.

دکتر محمدرضا ترحمی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر محمدرضا ترحمی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

جراحی همزمان گونه و چانه با یکدیگر حتی در مواردی موجب تغییر در ابعاد و اندازه و حتی زوایای صورت را می گردد که باید گفت پس از پایان جراحی نتایج بسیار چشمگیری به دست می آید.

پروتز گونه

پروتز گونه نوعی روش جراحی زیبایی می اشد که به صورت تهاجمی و همراه با بیهوشی کامل قابل انجام است که بیمار در یک محیط کاملا استریل شده تحت عمل جراحی قرار می گیرد. در این روش جراحی صورت بیمار جهت جلوگیری از نفوذ میکروب به داخل محل جراحی و روی پروتز به طور کامل ضد عفونی می شود، پزشک متخصص در داخل دهان یعنی بالای لثه و پشت لب که در معرض دید نیست. برش هایی ایجاد می کند و سپس در این محل بافت های عضلانی را از یگدیگر جدا کرده و  پروتزها را در داخل این برش ها قرار می دهد و با پیچهای تیتانیومی در هر طرف به داخل استخوان پروتزها فیکس می شود، که معمولا در هر طرف صورت نیاز به دو یا سه عدد پیچ است تا پروتزها به هیچ عنوان از جای خود تکان نخورند سپس محل برش در دولایه و به طور کامل بخیه زده می شود و جراحی پایان پیدا می کند.

کاندیدای انجام پروتز گونه

– افرادی که قسمت میانی صورت آنها صاف و بدون برجستگی است.

– افرادی که در زیر گونه های آنها گود افتادگی وجود دارد.

– افرادی که گونه های خوش فرم و زیبایی ندارند.

پروتز چانه

تقریبا از هر چهارنفری که برای جراحی زیبایی  بینی مراجعه می کنند یک نفر  نیاز به تغییر سایز چانه دارد یک از روش های که در تغییر سایر چانه مورد استفاده قرار می گیرد، قرار دادن پروتز در چانه است. این روش جراحی آسان ترین و بی خطر ترین روش جراحی چانه محسوب می شود.

قرار دادن پروتز در داخل چانه به دو روش جراحی قابل انجام می باشد، روش اول از طریق برش داخل دهانی است که هیچگونه برش پوستی ندارد. روش دوم از طریق برش کوچک ۲ الی ۳ سانتی متری درمحل چین زیر چانه انجام می شود سپس برای جدا کردن بافت های این ناحیه عصب های چانه که درون استخوان چانه و زیر دومین دندان کرسی کوچک است بیرون می آید که جراح باید به این ناحیه توجه ویژه داشته باشد که حس چانه دستخوش تغییر نگردد، پس از آشکار شدن کامل استخوان چانه پروتز مناسب داخل برش قرار گرفته و با استفاده از پیچ های تیتانیومی در سه نقطه فیکس می شود تا هرگز جابجا نشود و در آخر محل های برش داده شده مورد بخیه قرار می گیرد، محل بخیه پس از مدتی از بین می رود ولی چانه ای که پروتز شده برای همیشه باقی خواهد ماند.

کاندیدای انجام پروتز چانه

– افرادی که چانه آنها عقب رفتگی دارد.

– افرادی که چانه کوتاهی دارند.

– افرادی که چانه آنها نوک تیز یا مربعی است.

– افرادی که بینی آنها در صورت برجسته تر از چانه است.

– افرادی که گردن یا غبغب فربه و چاقی  دارند.

اگر شما نیز قصد انجام پروتز در صورت یا سایر اجزای دیگر بدن خودرا دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران می توانید به لینک آبی رنگ مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا ترحمی

دکتر محمدرضا ترحمی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی جراحی پلاستیک یک تخصص مربوط به جراحی است که شامل ترمیم، بازسازی یا تغییر در ساختار بدن انسان است.  این عمل را...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • علی رضایی

    سلام وقت بخیر ممنون میشم بفرمایید هزینه(حدودی) عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی هر یک به صورت جداگانه چقدر میشه؟ و دیگر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برای عمل به کدوم یک از مراکزتون مراجعه کنیم که علاوه بر کیفیت، هزینش بالا نشه چون سر ماجرای کرونا چند ماهه که سر کار نرفتم خداخیرتون بده و به مالتون برکت بده و پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگوییتون. بیمار مادرم هستن که ۵۰ سالشونه

  • علی رضایی

    سلام وقت بخیر ممنون میشم بفرمایید هزینه(حدودی) عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی هر یک به صورت جداگانه چقدر میشه؟ و دیگر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برای عمل به کدوم یک از مراکزتون مراجعه کنیم که علاوه بر کیفیت، هزینش بالا نشه چون سر ماجرای کرونا چند ماهه که سر کار نرفتم خداخیرتون بده و به مالتون برکت بده و پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگوییتون. بیمار مادرم هستن که ۵۰ سالشونه

  • Farzanh safa

    سلام آقای دکتر بینی گوشتی با پوست ضخیم میشه عمل کرد که دوباره بر میگرده هر دکتری رفتم میگن بر میگرده

  • لغو پاسخ