آیا لمینیت به دندان طبیعی آسیب می زند؟ - ویکتوری دنتال کر

آیا لمینیت به دندان طبیعی آسیب می زند؟

آیا لمینیت به دندان طبیعی آسیب می زند؟

لمینیت سرامیکی

ویکتوری دنتال کِر نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با ویکتوری دنتال کر کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

لمینیت سرامیکی (پرسلنی) از ترکیب چند لایه نازک سرامیکی تشکیل شده است که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند.

آیا لمینیت به دندان طبیعی آسیب می زند؟

خیر، در صورتی که دندانپزشک متخصص ترمیم و زیبایی باشد و در این زمینه از تجربه کافی برخوردار باشد دندان های طبیعی شما آسیبی نخواهد دید.

دندان پزشک قبل از شروع روند لمینیت گذاری، عکس کلی از فک و دهان (OPG) را برایتان تجویز می کند. اگر پزشکتان تشخیص دهد لمینیت برای شما گزینه مناسبی نیست، می توانید از دیگر گزینه ها مثل: ونیر کامپوزیت، سفید کردن دندان ها و … استفاده کنید.

برخلاق دندان های طبیعی، لمینیت ها به دلیل اینکه از موادی با تکنولوژی بالا ساخته شده اند در مقابل لکه های چای و قهوه و دود سیگار مقاوم هستند.

در صورتی که عاداتی مانند دندان قروچه یا سایش دندان دارید، دندان پزشکتان ممکن است به شما محافظ دندانی بدهد تا در هنگام خواب با گاز گرفتن محافظ، آسیبی به لمینیت های خود وارد نکنید. در این مرکز لمینیت Emax Ips و یا zirconium با ظاهر و شکل کاملا طبیعی با تنوع رنگی با در نظر گرفتن سلیقه مراجعه کننده انجام می شود.

برای رزرو وقت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره موبایل 09128697005 و 02122226614 تماس حاصل فرمائید.

ویکتوری دنتال کِر

  ویکتوری دنتال کر از سال ۱۳۹۴ با دو شعبه فعال در تهران واقع در خیابان فرشته و شریعتی در حال فعالیت می باشد. در این مرکز کلیه خدمات درمانی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مجید اسمعیلی نسب

    با سلام . اقای دکتر قسمت دندان جلویی بالا یکی در میان خالی است ایا می شود با روکش کردن دندان قسمتهای خالی پرشود.با تشکر

  • مجید اسمعیلی نسب

    با عرض سلام . اقای دکتر قسمت دندان جلویی بالا 3 تا از دندانهام یکی در میان خالی است ایا میشودبا روکش کردن قسمتهای خالی پر شود لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

  • لغو پاسخ