انجام ایمپلنت نیازمند چه شرایطی است؟ - ویکتوری دنتال کر

انجام ایمپلنت نیازمند چه شرایطی است؟

انجام ایمپلنت نیازمند چه شرایطی است؟

 

ویکتوری دنتال کِر نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با ویکتوری دنتال کر کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ایمپلنت پین های باریکی هستند که از تیتانیوم خالص سازگار ساخته شده که درون استخوان فک گذاشته می شود.

دندان متحرک، قابل اتصال به این ایمپلنت ها هستند. حدود 3 تا 6 ماه زمان لازم برای رشد و ترمیم استخوان اطراف ایمپلنت است هنگام انتخاب ایمپلنت میزان استخوان در دسترس، میزان استحکام استخوان و زمان گذاشتن ایمپلنت در نظر گرفته می شود. اگر استخوان کافی برای گذاشتن ایمپلنت در دسترس نباشد می توان در شرایط خاص مقداری استخوان برگرفته از نقاط دیگر پیوند زد. همچنین بر حسب میزان سختی استخوان انواع پیچ دار و بدون پیچ ایمپلنت انتخاب می شود. ایمپلنت می تواند بلافاصله پس از از دست رفتن دندان و کشیدن آن یا پس از زمان طولانی ترمیم، جایگزین شود. شکل ایمپلنت مانند ریشه دندان طبیعی است. پس از از دست رفتن دندان در صورت عدم جایگزینی سریع با ایمپلنت امکان تحلیل استخوان و کاهش توانایی جویدن و کج شدن دندانهای کناری است. اگر گذاشتن با تاخیر ایمپلنت پیشنهاد می شود ایمپلنت های کوچکتر و استوانه ای به دلیل در دسترس بودن استخوان کمتر استفاده می شود.

مکان گذاشتن ایمپلنت و نوع سیستم مناسب تنها به وسیله معاینه ای که دندانپزشک انجام می دهد با در نظر گرفتن سایر شرایط قابل بیان است. میزان حجم و دانسیته استخوان فک، تعداد و موقعیت و استحکام دندانهای طبیعی فرد، شرایط لثه، شرایط و تعداد دندانهای فک مقابل از عوامل مهم حین معاینه است.

در مرکز دندانپزشکی ویکتوری دنتال ایمپلنت توسط متخصص فک و صورت انجام می شود و هزینه ایمپلنت در طول درمان به صورت اقساط پرداخت می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با شماره ۲۲۲۲۶۶۱۴- ۰۹۹۰۳۰۳۰۴۰۱

ویکتوری دنتال کِر

  ویکتوری دنتال کر از سال ۱۳۹۴ با دو شعبه فعال در تهران واقع در خیابان فرشته و شریعتی در حال فعالیت می باشد. در این مرکز کلیه خدمات درمانی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • مجید اسمعیلی نسب

    با سلام . اقای دکتر قسمت دندان جلویی بالا یکی در میان خالی است ایا می شود با روکش کردن دندان قسمتهای خالی پرشود.با تشکر

  • مجید اسمعیلی نسب

    با عرض سلام . اقای دکتر قسمت دندان جلویی بالا 3 تا از دندانهام یکی در میان خالی است ایا میشودبا روکش کردن قسمتهای خالی پر شود لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

  • لغو پاسخ