نوین ترین روش های کاهش وزن و رفع چاقی - دکتر سوسن اسماعیلی

نوین ترین روش های کاهش وزن و رفع چاقی

نوین ترین روش های کاهش وزن و رفع چاقی

لاغری با دستگاه جی فایو

لاغری با دستگاه جی فایو (G5)، یکی از نوین ترین روش های کاهش وزن و رفع چاقی است که گذشته از آن برای ماساژ درمانی استفاده می شد، ولی امروزه با پیشرفت و توسعه دستگاه های لاغری جی فایو، دامنه کاربردشان افزایش یافته است.

دکتر سوسن اسماعیلی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سوسن اسماعیلی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

دستگاه جی فایو سلولیت را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد و افزایش می دهد. این دستگاه با تحریک سیستم لنفاوی، به کاهش مشکلات مانند پف، افزایش مایعات بدن و تورم در قسمتهای مختلف بدن کمک می کند و باعث بهبود بافت پوست می شود.

استفاده از دستگاه جی فایو، تنش عضلانی را کاهش می دهد و باعث ایجاد آرامش و افزایش کیفیت خواب می شود.

در ادامه این مطلب به بررسی عملکرد و نحوه لاغری با دستگاه جی فایو می پردازیم و فواید، مزایا، معایب آن را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه جی فایو چیست و استفاده از آن چه مزایای دارد؟

دستگاه جی فایو یکی از دستگاه های لاغری موضعی است که از سال 1957 از آن به عنوان ماساژ درمانی استفاده می شد و امروزه این دستگاه نه تنها به لاغری و از بین بردن انقباض عضلات و ترک های موجود روی پوست کمک می کند؛ بلکه برای زیبایی و جوانسازی پوست و رفع سلولیت هم موثر است.

لاغری با دستگاه جی فایو در شکستن سلولیت ها و رفع چربی بدن، تاثیر فوق العاده ای دارد.

دستگاه لاغری جی فایو از سَری های مختلفی تشکیل شده است که مخصوص پوست و عضلات نواحی مختلف بدن می باشد و آنها را به بهترین نحو ماساژ می دهد. ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو نه تنها حذف چربی های اضافی و کاهش وزن را به دنبال دارد، بلکه می تواند بافت های عمیق را ترمیم کند. به علاوه انقباض عضلات تحت فشار را برطرف کرده و  ظاهر پوست را نیز بهبود می دهد.

لاغری با دستگاه جی فایو نه تنها چربی ها را از بین برده بلکه سبب حجم دهی ماهیچه ها نیز می شود. سلولیت های شکسته شده و در نتیجه بافت و ذخایر چربی نیز در پی آن از هم جدا شده و می شکنند.

پس از گذشت مدت زمانی کوتاه،  بافت پوست به خوبی بهبود پیدا کرده و ظاهر آن صاف می شود .

پس از ماساژ لاغری با این دستگاه، گردش خون افزایش پیدا می کند و این امر می تواند روند کلی بدن را بهبود دهد.

مزایای دستگاه لاغری جی فایو

دستگاه لاغری جی فایو سه حرکت مختلف را به طور هم زمان تولید می‌کند که با دست یا هر روش دیگری ایجاد این حرکات به طور همزمان غیرممکن است. دستگاه لاغری جی فایو بافت عمیق نواحی مختلف بدن را با استفاده از سری‌های مختلفی که دارد، ماساژ داده و به ترمیم بافت‌های عمیق، از بین بردن انقباض و کاهش سایز نقاط چاق بدن تان است. فشار ماساژ توسط دستگاه جی فایو متناسب با نیازها و ترجیحات مشتری تنظیم می‌شود.

 

دستگاه g5 همچنین ماساژ درمانی و آرام بخشی خوبی دارد و برای کمر، شانه‌ها، ران، باسن و معده بسیار مناسب است. دستگاه ماساژ لاغری جی فایو برای افزایش حجم عضلات بدن، افزایش گردش خون و کمک به تجزیه رسوبات چربی و سلولیت بسیار عالی است.

 سایر مزایای لاغری با دستگاه جی فایو عبارتند از:

  • این دستگاه می تواند چربی های زیر جلدی و رسوبات چربی ای را که پایدارند ، تجزیه کند و آنها را برای دفع به جریان خون منتقل کند و در نهایت سلولیت های بدن را به طور موثر و به بهترین نحو کاهش دهد.
  • لاغری با دستگاه جی فایو منجر به افزایش تولید الاستین و تولید کلاژن می شود ، در نتیجه سبب می شود پوست احیا شده، نرم تر و انعطاف پذیر شود. همینطور فرم گرفته و سفت تر می شود.
  • در صورتی که همزمان با رژیم غذایی مناسب و ورزش های منظم استفاده شود می تواند خیلی سریعتر لاغری را عملی کند به علاوه اینکه نتایج لاغری طولانی تر و ماندگار تری را به دنبال خواهد داشت .
  • علاوه بر کاهش وزن، باعث سم زدایی بدن نیز می شود و روند تخلیه لنفاوی را تسریع می کند.
  • این روش لاغری موضعی، جز روش های جراحی نیست بلکه بالعکس غیر تهاجمی است از این رو دوره بهبودی و ریکاوری ندارد . به همین دلیل فرد می تواند پس از ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو به سر کار و فعالیت های روزمره خود بازگردد.
  • در این روش ،‌ هیچ برشی ایجاد نمی شود به همین دلیل درد و سوزشی نیز در کار نیست.
  • نتایج ماساژ لاغری با جی فایو، نسبتا سریع و در مدت زمانی کوتاه نمایان می شود.
  • این روش جزء روش هایی است که هم آسان اند و هم ارزان قیمت.
  • با استفاده از دستگاه جی فایو خانگی (در صورت داشتن مهارت و آموزش قبلی درباره استفاده از آن) و یا استفاده از آن در کلینیک، گردش خون بهبود پیدا می کند که همین امر می تواند سبب شود تا سلول ها به طور طبیعی، چربی های اضافه بیشتری مصرف کنند.
  • ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو علاوه بر حذف چربی ها سبب تاخیر در بروز چین و چروک نیز می شود.
  • مانع از شکل گیری و بروز بسیاری از مشکلات پوستی بعد از لاغری و کاهش وزن می شود.

روند لاغری با  دستگاه لاغری جی فایو چگونه است؟

فشاری که دستگاه لاغری جی فایو با استفاده از ماساژ به چربی‌های بدن شما وارد می‌کند، موجب شکستن چربی‌های اضافی و سلولیتی بدن شما می‌شود. به همین دلیل است که ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو برای لاغری و کاهش سایز به افراد چاق توصیه می‌شود. ماساژ با دستگاه جی فایو نه تنها به شکستن چربی‌ها کمک می‌کند، بلکه می‌تواند بافت‌های عمیق را ترمیم کرده و به رفع انقباض عضلات تحت فشار کمک کرده و ظاهر پوست را نیز بهبود می‌بخشد.

اگر همراه با رعایت رژیم غذایی برای لاغری از دستگاه لاغری g5 استفاده کنید، نتایج سریع‌تری خواهید گرفت و لاغری دراز مدت و ماندگاری خواهید داشت. برای لاغری و کاهش سایز باید به طور منظم از دستگاه جی فایو استفاده کنید:

مراحل لاغري با دستگاه جي فايو

برای لاغری موضعی کافی است هر فرد، حداقل یک بار در هفته از دستگاه لاغری جی فایو استفاده کند.

معمولاً افراد پس از گذشت ۴-۳ جلسه از درمان با دستگاه لاغری جی فایو، متوجه تغییر سایز و لاغری موضعی خود می‌شوند.

البته در نظر داشته باشید که تاثیر دستگاه g5 برای لاغری در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است هر فردی تعداد جلسات متفاوتی نیاز داشته باشد تا به سایز و اندام مورد علاقه خود برسد.

به علاوه باید در نظر داشت که برای حذف چربی‌های نواحی مختلف بدن، باید دستگاه جی فایو را در قدرت مناسب تنظیم نمود.

لاغری با دستگاه جی فایو روشی غیر جراحی و غیر تهاجمی است، به همین دلیل دوره ریکاوری ندارد و بلافاصله می‌توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

البته امروزه شرکت‌های مختلف مدل‌های جی فایو خانگی را با کارایی آسانتر طراحی کردند تا بتوانید با تهیه دستگاه جی فایو خانگی خودتان در منزل از این دستگاه استفاده نمایید.

کار با دستگاه‌های جی فایو خانگی راحت‌ بوده و قیمت آن‌ها نیز مناسب هستند. در حال حاضر قیمت دستگاه لاغری جی فایو از حدود 5,500,000 تا 10,000,000 تومان است.

بعد از ماساژ سلولیت ‌ها با دستگاه لاغری جی فایو چه تغییراتی قابل مشاهده است؟

  • ذخایر چربی و سلولیت شکسته می‌شود.
  • بعد از مدتی بافت پوست شما صاف می‌شود.
  • گردش خون بعد از استفاده از دستگاه لاغری جی فایو افزایش می‌یابد.
  • این دستگاه به ماهیچه‌ها حجم می‌دهد.

 

لاغری با دستگاه جی فایو برای کاهش سلولیت، تخلیه مایعات و سموم از بافت‎های بدن و سم زدایی همراه با ورزش و رژیم غذایی بسیار عالی است. دستگاه g5 در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب سرعت کاهش وزن را افزایش داده و به لاغری کمک می‌کند.

ماندگاری نتایج لاغری با دستگاه جی فایو

در صورت تکمیل روند درمان و لاغری با دستگاه جی فایو می‌توانید از لاغر بودن و اثر گذاری طولانی مدت این دستگاه لذت ببرید، البته این قضیه مشروط به رعایت رژیم مناسب و ورزش منظم است تا کاهش سایز بازنگردد.

در واقع اگر بعد از لاغری موضعی، ورزش منظم، رژیم غذایی مناسب خود را ادامه دهید، لاغری شما می‌تواند برای یک دوره طولانی مدت حفظ شود، اما معمولاً به طور دائمی نیست. بهتر است بعد از از بین رفتن سلولیت‌ها و رسیدن به سایز دلخواه رژیم غذایی و ورزش خود را حفظ کرده و گاهی به ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو بروید.

محدودیت سنی استفاده از دستگاه لاغری جی فایو

استفاده از دستگاه جی فایو محدودیت سنی ندارد و مردان و زنان می‌توانند در هر سنی از دستگاه g5 جهت لاغری و مصارف یاد دیگر استفاده کنند.

عوارض جانبی ناشی از روش  لاغری با دستگاه جی فایو

  • اکثر افراد، یک ساعت پس از درمان احساس آرامش و گرمایی را به ویژه در مناطق ماساژ داده شده گزارش می‌دهند.
  • از آنجا که سیستم لنفاوی تحریک شده است، توصیه می‌شود برای رفع این وضعیت، حداقل دو لیتر آب در هر روز در طول مدت درمان با دستگاه لاغری جی فایو مصرف شود.
  • اگر پس از درمان به اندازه کافی آب ننوشید، ممکن است احساس بی حالی کنید و احتمالاً در اثر حرکت سموم در بدنتان، ممکن است سردرد بشوید.
  • یکی از مضرات استفاده از دستگاه جی فایو این مورد است که ممکن است پس از استفاده از دستگاه لاغری جی فایو احساس بی حالی و ضعف کنید.
  • احتمالاً در اثر حرکت سموم در بدنتان، ممکن است بعد از استفاده از دستگاه جی فایو سردرد بشوید. به همین دلیل است که توصیه می‌شود، در طول مدت درمان با دستگاه لاغری جی فایو حداقل روزانه 2 لیتر آب بخورید.

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی، پزشک پوست، مو و زیبایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1374 است. دارای سابقه کار در مطب و کلینیک پوست مو و زیبایی از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Sara

    سلام خانم دکتر پوست زیر ناخن انگشت شصت دستم ورم کرده و پوست دستم از ناخنم انگاری فاصله داره ولی هیچ دردی نداره علت چیست؟

  • سمانه محمدی

    سلام خانوم دکتر دختر ۷ سالی دارم که روی دماغش واطراف دماغش جوش سفید رنکی هستش مانند چرکی باید چ کاری انجام بدم

  • مژگان

    سلام خانم دکتر ،خسته نباشین،ببخشید من راجع به ریزش مو ازتون سوال دارم،چنوقته که موهای من شروع به ریزش کرده،وه با هر بار شانه زدن حدود ۵۰ دونه از موهام میریزه،موهام بلنده،جنس خشک و زبری هم به خودشون گرفتن،حالا من نمیدونم علتش چیه،ولی من کمبود آهن و ویتامین dهم دارم،یه جا خوندم که ربط داره،و اینکه من شنیدم شامپوی طبیعی و دست ساز گل ختمی درمان ریزش مو هستش،آیا درسته؟و اینکه پیشنهاد شما چیه؟و از چه شامپویی استفاده کنم بهتره؟ ممنون

  • بنیامین حیدریان

    سلام خانم دکتر چند وقتی هست ریزش موهام زیاد شده و اینکه به طور ارثی برادرام همه موهاشون ریخته چیکار کنم موهام نریزه

  • لغو پاسخ
دکتر سوسن اسماعیلی
بستن دکتر سوسن اسماعیلی دکتر سوسن اسماعیلی

سوالات خود را از دکتر سوسن اسماعیلی بپرسید

02144016784