روشی مفید و موثر برای رفع جای لک، آکنه و جوان سازی پوست - دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

روشی مفید و موثر برای رفع جای لک، آکنه و جوان سازی پوست

روشی مفید و موثر برای رفع جای لک، آکنه و جوان سازی پوست

روش نور درمانی باعث تحریک سلول های پوست شده و عمل بازسازی پوست را انجام می دهد، این روش برای برطرف کردن لک، آکنه و جوان سازی پوست کاربرد موثری دارد. ماسک های نور زا از طریق چشم هدف قرار می گیرند و به مرور زمان باعث رفع اختلال و بیماری ها می شود، در نتیجه پوستی شاداب و جوان از طریق این روش نور درمانی خوهید داشت.

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سیدمحمدباقر دریاباری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

کدام طیف نوری ماسک برای زیبایی پوست صورت شما لازم است؟

مزایای ماسک با طیف نور قرمز برای پوست صورت شما:

از این نور برای تحریک فرایند کلاژن سازی پوست صورت شما استفاده می‌شود که باعث‌ترمیم بافت ‌های آسیب‌دیده در شروع اولین جلسه نوردمانی است.

این فرایند کلاژن سازی برای جوان‌سازی پوست، رفع چروک ریز و جمع‌کردن منافذ به ‌وسیله ماسک نوری قرمز برای شما ایجاد می ‌شود.

مزایای طیف نور آبی برای پوست صورت شما:

باکتری ‌های موجود در آکنه حاوی مواد به نام پورفرین ها است. نور آبی ماسک در این روش قادر به نابودی پورفرین ها می‌شود و آکنه را بعد از 24 ساعت از بین می‌رود تا گسترش پیدا نکند.

این ماسک با نور آبی برای آرامش افراد حساس نیز بسیار مؤثر است.

مزایای طیف طول موج نور سبز برای پوست صورت شما:

این طیف نوری در ماسک باعث تعادل رنگ ‌دانه‌های پوستی می‌شود که به دنبال آن کاهش چروک‌ها، جلوگیری از پیری پوست و بهبود روند بازسازی زخم‌ها را دارد.

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

دكتر سيد محمد باقر دريابارى متخصص پوست، مو و زيبايى دكتر سيد محمد باقر دريابارى، در مراقبت از پوست طبیعی و همچنین در پیشگیری و درمان طیف گسترده ای از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زینت عظیمی

    سلام خدمت شما و خسته نباشید اقای دکتر من پوستم چرب هست و جوش میزنم جاش میمونه وقعا خسته شدم لطفا راهنمایی کنید و موهامم میریزه

  • امیر

    با سلام خدمت اقای دکتر من جوان 37 ساله مرد در ناحیه تناسلی دچار بیماری ویتیلیگو هستم میخواستم بدونم ایا با روش کرایوتراپی میشه رنگ تیره الت تناسلی رو سفید کرد؟ ایا ویتیلیگو درمان داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید آقای دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید خانم دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • لغو پاسخ
دکتر سیدمحمدباقر دریاباری