حذف موهای زائد را با سوپرانو آیس پلاتینیوم امتحان کنید - دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

حذف موهای زائد را با سوپرانو آیس پلاتینیوم امتحان کنید

حذف موهای زائد را با سوپرانو آیس پلاتینیوم امتحان کنید

 

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر سیدمحمدباقر دریاباری کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

حذف موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

‏soprano ice platinum  نسل جدید سیستم حذف موهای زائد است. سوپرانو آیس پلاتینیوم مدل 2020 توسط کلینیک های پیشرفته حذف موهای زائد و پزشکان پیشتاز در سراسر دنیا استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم ترکیبی است از سه طول موج لیزر:

– الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر

– دایود ۸۱۰ نانومتر

– ان دیاگ ۱۰۶۴ نانومتر

 

تکنولوژی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به این شکل است که روی قسمت‌های مختلف فولیکول مو تاثیر گذاشته و اثربخشی فوق‌العاده آن به صورت علمی آزمایش شده و توسط F.D.A آمریکا به تایید رسیده است.

تکنولوژی پیشرفته آیس، پوست را هنگام عملیات برای زمان طولانی‌تری خنک نگه می‌دارد و ریسک سوختگی را به صفر‌می رساند و کاملا بدون درد است، دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نتیجه یک راه حل پیشرفته حذف مو زائد است که نتیجه بهتری برای هر نوع پوست از سفید اروپایی تا سیاه آفریقایی و برنز می‌دهد. ضمنا تست شات بصورت رایگان انجام می شود.

‎ جلسه اول لیزر موهای زائد

‎شاید لیزر مو برای کسانی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند کمی دلهره آور باشد. بنابراین قبل از اینکه تصمیم به این کار بگیرید باید به معتبر بودن مرکزی که مراجعه می کنید مطمئن شوید و در این مورد تحقیقاتی انجام دهید.

‎از 1 ماه  قبل از لیزر از هیچ روشی برای کندن موها از جمله اپیلاسیون، بند، وکس استفاده نشده باشد. زیرا با این روش ها پیاز مو از بین می رود و برای لیزر به پیاز مو برای انتقال انرژی به فولیکول نیاز است.

بهتر است ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر، موهای ناحیه مورد نظر با ژیلت و یا کرم‌ موبر شیو شود.

‎مراقبت بعد از درمان:

‎- توصیه می شود که از قرارگرفتن در معرض نور ️مستقیم خورشید اجتناب نموده و حتما از کرم ضد آفتاب 50+ استفاده کنید.

– برای کسب نتیجه بهتر توصیه می شود در فاصله بین جلسات‌ نهایتا دو بار از ژیلت استفاده شود، توجه داشته باشید شیو کردن زیاد موجب تحریک فولیکول ها می شود.

– در طول دوره درمان از هیچ روش کندن مو مثل اپیلاسیون، وکس و موچین استفاده نشود.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

‎•  لیزر یک درمان یک مرحله ایی نیست و فرد برای گرفتن نتیجه  مطلوب بهتر است درمان را طی جلسات متعدد تکرار کند. معمولا دو هفته بعد از اولین لیزردرمانی تعداد زیادی از موهای زائد نابود می شوند و بین 6تا8 جلسه درمانی برای اثر مطلوب لیزر مورد نیاز است که این تعداد بنا بر رنگ و نوع پوست، نوع مو، نژاد و سیستم بدن افراد مختلف متفاوت است.

‎• باید بین جلسات لیزر مو بین ۴تا۶ هفته بسته به چرخه رشد مو و سطح مورد نظر فاصله بیفتد. معمولا دست و پاها به جلسات تکرار کمتری نیاز دارند تا صورت و گردن و ناحیه ژنیتال

‎نحوه ریختن موها بعد از لیزر

‎ معمولا زمان زیادی طول می کشد تا فولیکول های مو بریزند و این زمان بین ۲ الی ۳ هفته تخمین زده شده است.

‎مزایای لیزر موهای زائد

‎• از روش لیزر موهای زائد می‏ توان برای تمامی نقاط بدن استفاده کرد.

‎• لیزر موهای زائد به علت اینکه اثرات طولانی مدت و ماندگاری بر موها دارد، محبوبترین روش رفع موهای زائد است.

‎• لیزر موهای زائد بیشتر موهای صورت و بدن را از بین می‏ برد و تنها موهای کرکی اندکی باقی می ‏ماند که تا چندین ماه نیاز به اصلاح نخواهد داشت.

‎• دستگاه ‏های مدرن و جدید امکان پوشش سطح بیشتری از پوست را در اختیار کاربران قرار می‏ دهد. در نتیجه در زمانی کوتاه با هزینه ‏ای مناسب کل بدنتان براق می ‏شود.

‎موهای زیر پوستی و منافذ باز بعد از چند جلسه از بین می رود و شاهد پوستی صاف خواهید بود.

‎• درد اپیلاسیون خیلی بیشتر از انجام لیزر است.

‎• سیستم خنک‏ کننده (کولینگ) بخش مهمی است که برای نداشتن احساس درد و جلوگیری از سوختگی به کار می ‏رود.

‎• می‏ توان گفت در حال حاضر هیچ گزینه بهتری نسبت به لیزر وجود ندارد.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

‎لیزر به این صورت عمل می کند که  نور متمرکز را به فولیکول مو(پیاز مو) تابانده و آن را منهدم می کند بدون اینکه آسیبی به سطح پوست وارد کند. متخصصین ما با توجه به در نظر گرفتن تیپ پوستی و نوع موی شما برنامه درمانی منحصر به فرد برای درمان شما تنظیم می کنند. چرخه رشد موی بدن فازهای مختلف رشد، استراحت و انتقالی را دارد. لیزر بر موهایی اثر می کند که در فاز رشد قرار دارند. در هر مرحله از درمان فقط درصدی از موها در فاز رشد هستند و به همین دلیل نیاز به تعداد در جلسات درمان است. فاصله بین جلسات به این دلیل است که موهای که در فاز رشد نیستند در این زمان وارد فاز رشد می شوند.

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

دكتر سيد محمد باقر دريابارى متخصص پوست، مو و زيبايى دكتر سيد محمد باقر دريابارى، در مراقبت از پوست طبیعی و همچنین در پیشگیری و درمان طیف گسترده ای از...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زینت عظیمی

    سلام خدمت شما و خسته نباشید اقای دکتر من پوستم چرب هست و جوش میزنم جاش میمونه وقعا خسته شدم لطفا راهنمایی کنید و موهامم میریزه

  • امیر

    با سلام خدمت اقای دکتر من جوان 37 ساله مرد در ناحیه تناسلی دچار بیماری ویتیلیگو هستم میخواستم بدونم ایا با روش کرایوتراپی میشه رنگ تیره الت تناسلی رو سفید کرد؟ ایا ویتیلیگو درمان داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید آقای دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • فریبا رضائی

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید خانم دکتر عزیز چند روزی هست که متوجه شدیم موهای پشت دست همسرم تغییر رنگ داده و زرد رنگ شدند به نظر میاد که ریشه موهای ساعد دستشون هم روشن تر شدن ایشون از ابتدای سال ۹۹ به تجویز پزشک برای ریزش مو قرص فیناستراید ۱ استفاده میکنن میخواستم خواهش کنم ما رو راهنمایی کنید که این مسئله چه علتی میتونه داشته باشه و باید چه اقدامی انجام بدیم

  • لغو پاسخ
دکتر سیدمحمدباقر دریاباری