مقایسه کامپوزیت ونیر با پرسلن ونیر - محسن پورحقیقی

مقایسه کامپوزیت ونیر با پرسلن ونیر

مقایسه کامپوزیت ونیر با پرسلن ونیر

روکش ها پوسته های نازکی هستند که در قسمت جلویی دندان های شما قرار می گیرند تا ظاهر آنها را بهبود ببخشند. روکش ها فقط یکی از چندین روش برای تغییر ظاهر دندان ها هستند.

دکتر محسن پورحقیقی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با محسن پورحقیقی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

مقایسه کامپوزیت ونیر با پرسلن ونیر

– در مواردی که به هر دلیل فقط ونیر یک دندان مد نظر باشد کامپوزیت ونیر ترجیح داده می شود. ولی در مواردی که بهبود طرح لبخند از طریق ونیر چندین دندان در طرح درمان باشد بهتر است لامینیت ونیر استفاده شود.

– از مزیت های کامپوزیت ونیر یکی عدم تراش دندان دوم اینکه همه کارها در یک جلسه و در مطب انجام می شود، هزینه کامپوزیت ونیر کمتر است و نیازی به قالب گیری و ارسال به لابراتوار نیست البته کامپوزیت ونیر نیاز به مهارت های تکنیکی و تجربه زیاد دارد.

– ونیر کامپوزیتی یک درمان محافظه کارانه است ازین نظر لامینیت ونیر انتخاب بعدی و روکش دندان انتخاب سوم است.

پرسلن ونیر یک درمان غیر مستقیم است که ابتدا در مطب، سپس در لابراتوار و در نهایت در مطب تکمیل می شود. به جهت دوام و زیبایی لامینیت ونیر انتخاب اول است البته هزینه مربوطه بیشتر از ونیر کامپوزیت است و نیاز به مهارت های تکنیکی و تشخیص و طرح درمان صحیح  و دقیق دارد.

در مجموع پرسلن ونیر زیباتر و بادوام تر است، فرم و رنگ آن طبیعی تر است اما کامپوزیت ونیر ارزان تر و نیاز به تراش نیز ندارد و ضمنا قابل ترمیم هم است.

دکتر محسن پورحقیقی

 دکتر محسن پور حقیقی: دکتر پورحقیقی در سال 1375 موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و در سال 1379 دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را از همان...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ
دکتر محسن پورحقیقی
بستن دکتر محسن پورحقیقی دکتر محسن پورحقیقی

سوالات خود را از دکتر محسن پورحقیقی بپرسید

02126763305