خدمات زیبایی با استفاده از طب سوزنی - دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی

خدمات زیبایی با استفاده از طب سوزنی

خدمات زیبایی با استفاده از طب سوزنی

روش های مختلفی برای زیبایی و ضد پیری وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از طب سوزنی است. طب سوزنی زیبایی برای صورت  استفاده می شود و تاثیرات مختلفی دارد.

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

کاربرد طب سوزنی در زیبایی

1- از جمله اثرات طب سوزنی زیبایی می توان به لیفت شدن و کشیدگی پوست صورت اشاره کرد.

روش و جهت سوزن هایی که برای زیبایی استفاده می شود بسیار مهم است و حتما باید توسط متخصص انجام شود.

2- از دیگر تاثیرات طب سوزنی زیبایی می توان به بر طرف کردن افتادگی پلک ها اشاره کرد همچنین سیاهی و گودی دور چشم.

3- گونه گذاری و برجسته کردن لب ها نیز با طب سوزنی امکان پذیر است. به طور  کلی طب سوزنی با به جریان انداختن انرژی و خون در پوست صورت موجب شفافیت و شادابی پوست می شود.

باید توجه داشته باشید که این روش کاملا بدون خطر و عوارض جانبی است.

4- روش دیگری که برای زیبایی انجام می شود کاشت نخ است در این روش با وارد شدن نخ ها به زیر پوست چربی پوست باز می شود و پوست لیفت می شود.

این روش بدون جراحی و بیهوشی است و اثر آن بلافاصله مشخص می شود. تحریک صورت با این روش در طولانی مدت موجب کلاژن سازی می شود و موجب فعال شدن سلول های فیبروبلاست می شود. برای لیفت نواحی مختف صورت می توان از این روش استفاده کر د از جمله ابرو ها، خط فک، گونه ها، قسمت میانی صورت و گردن.

این روش درمانی برای چه سنی مناسب است؟

معمولا این روش درمانی برای افراد بالای 30 سال توصیه می شود، چون در این سن به تدریج کلاژن سازی پوست کم می شود و پوست دچار چین  و چروک می شود، می توانیم روند پیری را کند کنیم و با فعال کردن سلول های پوست، شادابی را به پوست برگردانیم.

کاشت نخ می تواند همراه با مزوتراپی انجام شود.

– از دیگر روش های زیبایی و جوانسازی پوست می توان به میکرونیدلنیگ اشاره کرد.

این روش درمانی معمولا برای ضایعات پوستی استفاده می شود و همچنین برای رفع چین و چروک، درمان سوختگی ها، رفع تیرگی و لک های پوستی مناسب است و همچنین تاثیر فوق العاده ای بروی جای جوش و آکنه دارد.

– ماسک ال ای دی یکی از جدیدترین روش های درمانی برای زیبایی است. در این روش با استفاده از نور ال ای دی که توسط ماسک بر روی صورت و گردن تابیده می شود موجب بهبود اختلالات پوستی می شود. برای مثال برای پوستی که دارای التهاب  است از نور آبی و برای جوانسازی از ماسک سبز و قرمز استفاده می شود.

– یکی دیگر از روش های درمانی که برای زیبایی و جوانسازی استفاده می شود، دستگاه کولیفتینگ است که در این روش با فعال کردن سلول های پوست موجب آبرسانی و کلاژن سازی در پوست می شویم. این روش درمانی نیز کاملا بدون درد و عارضه است و پس از یک جلسه درمان نیز تاثیرات شگفت انگیز آن قابل مشاهده است.

 

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی

دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی، طب سنتی چین سوابق علمی عضو رسمی انجمن لیزر ایران و اروپا. سوابق تحصیلی دارای گواهی نامه های داخلی و بین المللی: طب سوزنی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • پروانه ابوالفتحی

    سلام آیا مطب تعطیل شده چرا پاسخگو تماس نیستید

  • پریسا عبدی

    سلام، وقت بخیر، ببخشید سوال داشتم . آیا لیزر آکوپانکچر در خانم ۴۷ ساله با سابقه ناباروری و دو بار آی وی اف ناموفق و amh=0.9 پاسخ می دهد؟

  • پریسا عبدی

    سلام، وقت بخیر، آیا لیزر اکو پانکچر در خانم ۴۷ ساله با سابقه ناباروری و amh=0.9 پاسخ می دهد؟

  • قندی

    با سلام ، دکتر من۶۲ ساله و سابقه یک سکته دارم رگ سمت چپ من با استنت درون آن بسته شده ، آیا این تخصص بمن کمکی میکند و. با سپاس و تشکر از شما

  • لغو پاسخ
دکتر محمد فتح اله زاده جهرمی