پرسش و پاسخ هایی در رابطه با اولترازد - دکتر ناصر محمدخانی

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با اولترازد

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با اولترازد

1- آیا کار با اولترازد نیاز به بیهوشی دارد؟

دکتر ناصر محمدخانی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر ناصر محمدخانی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

‎ پاسخ : خیر

2- آیا کار با اولترازد در مطب امکان پذیر است؟

‎ بلی، دستگاه اولترازد از ایمنی بالایی برخوردار است و به همین دلیل در مطب قابل انجام است.

3- کار با اولترازد در کدام یک از اعضای بدن قابل انجام است؟ ایا در اعضای ظریف و حساس مثل صورت و غبغب قابل انجام است؟

‎بله، در تمام اعضای بدن از جمله صورت و غبغب امکان پذیر است.

4- آیا امکان سوختگی در زمان کار با اولترازد وجود دارد؟

‎ خیر، چون اولترازد از امواج طولی ایمن استفاده می کند، سوختگی غیر ممکن است.

5- مدت زمان کار با اولترازد چه قدر هست؟

‎به طور متوسط هر 1000 سی سی چربی در عرض 10 دقیقه با دستگاه اولترازد لیز می شود واز بین می رود.

6- آیا سلولهای چربی توسط اولترازد از بین می روند؟

‎بله، سلولهای چربی که تحت تاثیر اولترازد قرار می گیرند به طور کامل از بین می روند.

7- آیا بدن انسان می تواند سلولهای چربی که توسط اولترازد از بین می روند را مجددا تولید کند؟
‎خیر، بعد از  دو سال اول زندگی انسان، در صورتیکه سلول چربی از بین برود بدن نمی تواند مجددا آنرا تولید کند.

8- آیا ایجاد حالت سیکس پک و شکم زیبا، صاف و شش تکه توسط اولترازد امکان پذیر است؟
‎بله، در حال حاضر تنها دستگاهی که به دلیل ایمنی بالا می تواند به صورت سطحی باعث لیز و آب شدن چربی ها شده و توانایی ایجاد آب کردن چربی های سطحی بین عضلات شکم را دارد تا ایجاد نمای شش تکه کند دستگاه اولترازد است، چون سایر دستگاهها به دلیل ایمنی پایین و ایجاد عوارض و ناصافی نمی توانند به صورت سطحی عمل کنند.

9- آیا اولترازد توانایی اب کردن چربی های سطحی و عمقی را دارد؟

‎بله، اولترازد تنها دستگاهی هست که به دلیل توانمندی و همچنین ایمنی بالا می تواند هم چربی های سطحی و هم چربی های عمقی را از بین ببرد.

10- آیا دستگاه اولترازد نیاز به رژیم غذایی جهت از بین بردن چربی ها دارد؟

‎خیر، دستگاه اولترازد به صورت کاملا مستقل از رژیم غذایی می تواند با ایجاد فشار منفی در سلولهای چربی و افزایش حجم ناگهانی در سلولهای جربی باعث مرگ سلولهای چربی شود.

11- آیا دستگاه اولترازد ایمن است؟

‎بله اولترازد فقط برروی سلولهای چربی موثر است و تاثیری بر روی سایر بافت های بدن ندارد.

12- دلایل برتری اولترازد بر تکنولوژی های قدیمی ضربه ای لرزه ای (اینفراسونیک) چیست؟

‎پاسخ: اینفراسونیک ها، سیستم های قدیمی هستند(1996) که از ویبریشن برای از بین بردن بافت چربی استفاده می کنند و قادر به از بین بردن سلول چربی نمی باشد (لذا نتایج قابل بازگشت است) در حالیکه ultra – z از امواج ماورای صوت برای از بین بردن سلولهای چربی استفاده ی کند و نتایج بازگشت ناپذیر است. ضمنا حالت ضربه ای – لرزه ای با ویریشن- در سیستمهای اینفراسونیک مانند مته های آسفالت شکن است و باعث آسیب به بیمار، خستگی و درد دست و شانه می شود. ضمن اینکه صدای زیاد پمپ های سیستمهای اینفراسونیک که مانند کمپرسورهای صنعتی عمل می کند باعث سر و صدای زیادی در محل می شود که همراه با طولانی بودن عمل جراحی باعث خستگی روحی جراح می شود در حالی که دستگاه ultra -z فوق العاده سریع، ایمن و بی سرو صدا عمل می کند.

‎ اینفراسونیک ها به دلیل ایمنی پایین در مناطق ظریف مثل صورت و غیغب قابل استفاده نیستند در حالیکه ultra – z بدلیل ایمنی بالا در مناطق صورت و بدن و حتی مناطق سطحی قابل استفاده است.
‎از مشکلات دیگر سیستم های اینفرا سونیک (سیستم های توام با ویبریشن) مدت طولانی جراحی حتی طولانی تر از سیستم های لیپوساکشن قدیمی است، در حالیکه ultra – z فوق العاده سریع و ایمن عمل می کند.
‎ضمنا  اولترازد به دلیل ایمنی بالا قادر به انجام لیپولیز سطحی و آب کردن چربی های سطح و بین عضلات و ایجاد نمای شش تکه در شکم می باشد در حایکه اینفراسونیک ها به دلیل تکنولوژی قدیمی و ایمنی پایین قادر به این کار نیستند.

‎ نکته مهم دیگر این است که اولترازد از امواج ماورای صوتی طولی ایمن برای از بین بردن سلول چربی استفاده می کند در حالیکه اینفراسونیک ها از صوت استفاده نمی کنند و از ضربه مثل دستگاه های لیپوساکشن قدیمی برای کندن چربی استفاده می کنند و همانطورکه مستحضرید ضربه می تواند منجر به آمبولی و مرگ در بیمار شود.

و زانو نمی‎توان از این شیوه استفاده کرد.

دکتر ناصر محمدخانی

دکتر ناصر محمدخانی؛ بیوگرافی و پیشنه تحصیلی دکتر محمدخانی در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک سابقه ای طولانی و به مدت 10 ساله دارد و مورد تایید جوامع پزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زهرانیسی

    سلام.من پاهام پرانتزیه .ظاهرشون خیلی اذیتم میکنه.یه پزشک بهم گفتن که شما ژل تزریق میکنین. درسته؟اگه ژل تزریق کنم درست میشن؟

  • آيدا فراهاني

    سلام دكتر. خانم 47 ساله هستم. پيشاني ام هيچگونه خط و چروك افقي ندارد. اما پر از خطوط عمودي كه ناشي از شكست عضله پيشاني دليل سن ايجاد شده. بوتاكس نمي خوام بزنم چون واكنش چهره ام بسيار زياده و همسرم مي گه مصنوعي مي شي. مي خوام بدونم مي شه چربي يا ژل نزريق كرد. در صورت جراحي امكان داره طوري جراحي بشوم كه پيشاني ليفت شود اما ابرو ها بالا نرود؟

  • مرضیه امانی

    سلام من ۳۲ سالمه به دلیل زایمان پوستشکمم شل و اویزون شده و چروک افتاده میخواستم بدونم هزینه جراحی حدودا چقد هست

  • 13901354

    سلام ببخشید روماتیسم مفصلی دارم قرص کورتون مصرف میکنم 25ساله مریضم وزن من بخاطرمصرف قرص پردنیزلون شده115کیلو غبغب وپهلوشکم وران وبازوم بسیارچاق وچربی گرفتن بادستگاه اولترازد ایاچربی بردارید بامصرف کورتون دوباره برمیگردن چون عوارض مصرف قرصم چاقیه وخوبم نمیشم 25ساله مصرف میکنم وقیمت براچربیهای این اعضاکه گفتم بادستگاتون چقدرهزینش میشه؟؟

  • لغو پاسخ