دستگاه نییجن(NEOGEN EVO) به روزترین دستگاه جوانسازی پوست فقط در مرکز جوانسازی پرستیژ - مرکز جوانسازی پرستیژ

دستگاه نییجن(NEOGEN EVO) به روزترین دستگاه جوانسازی پوست فقط در مرکز جوانسازی پرستیژ

دستگاه نییجن(NEOGEN EVO) به روزترین دستگاه جوانسازی پوست فقط در مرکز جوانسازی پرستیژ

یکی از تکنولوژی های بسیار جدید و فوق العاده موفق برای سفت شدن پوست، کاهش انواع چین و چروک ظریف و عمیق، ازبین بردن کک و مک، ترمیم اسکار، جوش و آکنه از بین بردن لک های رنگی پوست کاهش و بهبودی موفق ملاسما یکدست شدن رنگ و شادابی پوست و در کل جوانسازی پوست صورت گردن و بدن است.

مرکز جوانسازی پرستیژ نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مرکز جوانسازی پرستیژ کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

سامانه پلاسمای نیتروژن (NitrogenPlasma System)

بر مبنای تبدیل گاز نیتروژن به پلاسمای نیتروژن عمل می کند. در واقع استفاده از توان فوق العاده پلاسما، سابقه طولانی در صنایع سنگین دارد، اما پلاسماکردن نیتروژن برای کاربردهای زیبایی، به تازگی وارد دنیای پزشکی شده است.

شرکت  Energist U.K  پس از گزارش های هیجان انگیز دال بر تایید موفقیت مدلهای  NEOGEN PSR  و   NEOGEN SPاقدام به ارائه نسل جدید دستگاه جوانسازی پوست؛ با نام نییجن ایوه NEOGEN EVO   برای استفاده پزشکان شاغل در حوزه زیبایی (خدمات سرپایی-غیر جراحی)  کرد.

پلاسما چیست؟

پاسخ: مواد، در ۴حالت، تعریف شده اند:

۱- جامد

2- مایع

۳- گاز

حالت چهارم ماده، پلاسما است.

آیا می دانید حالت و جنس جرقه ای که در رعد و برق می بینیم، چیست؟

این جرقه (پرقدرت) حالت چهارم ماده یعنی پلاسما است. (نه جامد است، نه مایع و نه گاز)

همانطور که می دانید؛ به توانایی انجام کار، انرژی می گویند. اگر جامد؛ را حرارت (گرما/انرژی) دهیم، به مایع تبدیل می شود.

اگر به  مایع حرارت (گرما/انرژی) دهیم به گاز تبدیل می شود.

اگر به  گاز حرارت (گرما/انرژی) دهیم به پلاسما تبدیل می شود.

آیا پلاسما کردن گاز فقط در صنعت کاربرد دارد؟

پاسخ: استفاده از پلاسما، در مصارف روزمره و خانگی که خیلی عادی است، وقتی شما قرار است اجاق گاز آشپزخانه را روشن کنید، فندک یا کبریت مشتعل را به محل خروج گاز نزدیک می کنید؛ یعنی گاز را حرارت می دهید، شعله ور شدن گاز، یعنی شما هم در منزل خودتان، پلاسما کردن گاز را بارها و بارها انجام داده اید.

آیا پس از انجام جوانسازی با نییجن، نیاز به پانسمان یا مراقبت خاصی هست؟

پاسخ: ضرورت ندارد، چرا که لایه خارجی  اپیدرم  پوست شما، پس از تماس پلاسمای نیتروژن؛ دست نخورده باقی می ماند و  مانند پانسمان طبیعی از آسیب زیر پوستی شما محافظت می کند، اما بهتر است از کرم ترمیم کننده، برای کمک به روند بازسازی استفاده شود.

هایفوتراپی پوست

هایفوتراپی پوست، یکی از تکنولوژی های موجود برای جوانسازی پوست است. هایفوتراپی با تخریب (منعقد/کوآگوله) کردن سلول های عمق پوست و سطح خارجی عضلات (آپونورز) موجب سفت شدن و لیفتینگ پوست و در نتیجه جوان تر شدن قیافه و نمای ظاهری افراد می شود. جوانسازی وکشیدن پوست صورت با روش هایفوتراپی کاملا سرپایی است و نیازی به بیهوشی، برش، بخیه یا سوراخ کردن ندارد.

هایفوتراپی، روشی برای جوانسازی و لیفتینگ (کشیدن و سفت کردن) پوست (بدون جراحی و بیهوشی، کاملاسرپایی) است.

برای جوانسازی و لیفتینگ پوست، روش هایی غیر جراحی که  تاثیر ماندگار و موفق داشته باشند کدامند؟

پاسخ: سالیان سال بود که درخواست مراجعین از ما (پزشکان پوست)، برای کشیدن پوست صورت و گردن (با روشی غیر از جراحی که نیازمند مراقبت نباشد، ماندگاری و نتیجه آن هم بلند مدت باشد) بدون پاسخ بود. در واقع، تقاضا بود، اما امکانات و تکنولوژی فراهم نبود. اما خوشبختانه هایفو تراپی و ترماژCPT  (نسل جدیدترماژ) توانسته اند با نتایج چشمگیر، این بن بست را از بین ببرند/برای مطالعه بیشتر در مورد ترماژسی پی تی می توانید این لینک را کلیک کنید) تا جوانسازی و لیفت پوست صورت و گردن، با روش غیر جراحی نیزممکن شود.  کسب نتایج محسوس از یک سو و نیز سرپایی بودن هایفوتراپی و ترماژCPT موجبات رضایتمندی اکثریت قریب به اتفاق متقاضیان کشیدن پوست صورت (بدون جراحی) را فراهم کرده است؛ چرا که نه تنها از خطرات جراحی و بیهوشی خبری نیست، بلکه بلافاصله پس از لیفتینگ پوست متقاضیان می توانند به زندگی کار و کسب عادی خود، بازگردند.

امتیاز ویژه هایفوتراپی:

پس از هایفوتراپی اثری از جای بخیه و برش، بر روی پوست دیده نمی شود. یعنی روشی کاملا سرپایی و غیر جراحی (بدون برش، بخیه و سوراخ کردن) و نیاز به هیچ مراقبت خاصی هم ندارد.

گردآوری و تالیف: دکترسید محسن معرفت خو

 

مرکز جوانسازی پرستیژ

مرکز جوانسازی پرستیژ مرکز جوانسازی پرستیژ ارائه کننده خدمات پزشکی سرپایی برای جوانسازی پوست می باشد که در تاریخ ۱۳۹۲ تاسیس شده است.  موسس این مرکز زیبایی دکتر سید محسن...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ