20 میلیون آمریکایی آذرماه علیه کرونا واکسینه می شوند

Shabnam Khesal
با توجه به بی اعتمادی عمومی به واکسن ها سازمان بهداشت جهانی می گوید اعتماد آمریکا به واکسن ها از اهمیت حیاتی در این مقطع برخوردار است. به گزارش هندوستان تایمز، بسیاری از کشورها در سراسر جهان با خیزش مجدد ویروس کرونا مواجه شدند که باعث افزایش مرگ و میر بسیاری از مبتلایان شده است، […]

با توجه به بی اعتمادی عمومی به واکسن ها سازمان بهداشت جهانی می گوید اعتماد آمریکا به واکسن ها از اهمیت حیاتی در این مقطع برخوردار است.
به گزارش هندوستان تایمز، بسیاری از کشورها در سراسر جهان با خیزش مجدد ویروس کرونا مواجه شدند که باعث افزایش مرگ و میر بسیاری از مبتلایان شده است، شهرهایی مانند نیویورک در ایالات متحده، تورین در ایتالیا و لندن در انگلیس به دلیل آغاز موج دوم تحت فشار شدیدی قرار گرفته اند.
جدا از اعمال محدودیت ها و قرنطینه، دولت ها آزمایش و نظارت را برای تشخیص افراد آلوده در اسرع وقت را در برنامه خود قرار داده اند که این اقدام به نوبه خود می تواند باعث مهار شیوع بیماری شود، اما به نظر می رسد تنها راه ایمن و مقرون به صرفه برای توقف کامل در همه گیری واکسن است.
یک کارشناس سازمان بهداشت جهانی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: بی اعتمادی عمومی باعث می شود حتی موثرترین روش های درمانی در برابر بحران کووید-19 هم بی فایده باشد.
در حالی که ویروس کووید-19 تاکنون بیش از 53 میلیون نفر را آلوده کرده و جان یک میلیون و 309 هزار و 408 نفر را هم گرفته است، آمریکا قصد دارد آذرماه 20 میلیون نفر را علیه ویروس کرونا واکسینه کند که این اقدام می تواند شروع خوبی برای پایان همه گیری قلمداد شود.

بیشتربخوانید:چشم امید کوواکس به جو بایدن

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ