طرز تهیه غذاهای رژیم مدیترانه ای +فیلم

حسام آرین
  نتایج یک مطالعه نشان می دهد میمون های میانسال که از رژیم غذایی مدیترانه ای گیاهی استفاده می کنند نسبت به آنهایی که از رژیم غربی حاوی مقدار زیادی پروتئین حیوانی، چربی اشباع، نمک و شکر استفاده می کنند، در برابر استرس مقاوم هستند. در این ویدئو 6 وعده غذایی با رژیم غذایی مدیترانه […]

 

نتایج یک مطالعه نشان می دهد میمون های میانسال که از رژیم غذایی مدیترانه ای گیاهی استفاده می کنند نسبت به آنهایی که از رژیم غربی حاوی مقدار زیادی پروتئین حیوانی، چربی اشباع، نمک و شکر استفاده می کنند، در برابر استرس مقاوم هستند.

در این ویدئو 6 وعده غذایی با رژیم غذایی مدیترانه ای را مشاهده می کنید که می توانید به سادگی در خانه درست کرده و در رژیم غذایی حود از آن استفاده کنید.

به گزارش مدیکال نیوزتودی، طبق نظرسنجی سازمان نظرسنجی گالوپ در سال 2019، افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند برخی بالاترین میزان فشار روانی در جهان را گزارش کرده اند.

استرس مزمن نه تنها خطر افسردگی و اضطراب در فرد را افزایش می دهد بلکه احتمال ابتلا به بیماری هایی از جمله چاقی، دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی و آلزایمر را نیز افزایش می دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ