چگونه از دستگاه های لاغری و تناسب اندام کسب درآمد کنیم؟

حسام آرین
با پیشرفت جوامع و مکانیزه شدن امور ، تغییر سبک زندگی انسانها سرعت گرفته و تحرک و فعالیت را در آنها به حداقل رسانده و سبب شده چاقی و اضافه وزن به دغدغه ی درصد زیادی از افراد تبدیل شود. اما در عصر جدید می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با استفاده از […]
با پیشرفت جوامع و مکانیزه شدن امور ، تغییر سبک زندگی انسانها سرعت گرفته و تحرک و فعالیت را در آنها به حداقل رسانده و سبب شده چاقی و اضافه وزن به دغدغه ی درصد زیادی از افراد تبدیل شود. اما در عصر جدید می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با استفاده از تکنولوژی‌های روز پزشکی ، بدون نیاز به عمل‌های تهاجمی و پرخطری مثل لیپوساکشن هم به تناسب اندام رسید و هم‌زمان درآمدزایی کرد. درآمدزایی و تناسب اندام هم‌زمان چگونه ممکن می‌شود؟ این دستگاه‌ها به علت ویژگی‌ها و مزایای خاصی که دارند باعث اقبال روزافزون مردم به سمت آن‌ها شده است ، این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:
  • هزینه بسیار کمتر نسبت به عمل‌های جراحی
  • در دسترس بودن
  • عدم نیاز به آمادگی قبل از عمل
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت
  • بدون درد و بیهوشی‌های رایج
  • عدم افتادگی پوست و عدم نیاز به لیفت پس از لاغری
شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی، به درآمدی ثابت و پایدار رسیده و فضای کسب و کار خود را گسترش دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم با 2 تکنولوژی پیشرفته از دستگاه لاغری و تناسب اندام آشنا شویم: 1- کویتیشن آر اف بادی شیپ (RF) 2- ای ام اس آی بادی (EMS)   کویتیشن آر اف بادی شیپ(RF) چیست؟ کلمه RF در این دستگاه به معنای استفاده از امواج رادیو فرکانس برای از بین بردن بافت چربی است. این دستگاه از بهترین روش‌های غیرتهاجمی برای درمان سلولیت مخصوصاً در خانم‌ها و چربی‌های تجمع یافته موضعی در مناطقی از قبیل پهلو ، شکم ، باسن ، غبغب و بازوها است. در این روش به دلیل استفاده از امواج فرکانس پایین بدون آسیب به هرگونه بافت یا اندام دیگر، غشای سلول‌های چربی تخریب‌شده و تری گلسرید سلول‌ها تخلیه می‌شود و به سلول‌های لنفی راه می‌یابد و پس از متابولیسم در کبد دفع می‌گردد. در این روش بسته به سن فرد ، منطقه تحت درمان و همچنین مقدار بافت چربی تعداد جلسات متفاوتی موردنیاز است اما معمولاً بعد از اولین جلسات نتایج به‌وضوح دیده می‌شود. مدت‌زمان هر جلسه حدود نیم تا یک ساعت می‌باشد . کارشناسان توصیه می‌کنند برای دفع بهتر چربی‌ها حداقل 72 ساعت بین جلسات فاصله بیاندازید و در این فاصله آب و مایعات فراوان مصرف کنید.     ای ام اس آی بادی (EMS) چیست؟ در این شیوه‌ی تناسب اندام ، از تحریک الکتریکی عضلات استفاده می‌شود ؛ بدین‌صورت که به کمک یک جلیقه که الکترودهایی در آن تعبیه‌شده امواج الکتریکی به بافت عضلانی واردشده و سبب انقباض مکرر آن می‌شود همانند کاری که هنگام فعالیت ورزشی در بدن صورت می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه می‌توان در هر جلسه 20 دقیقه‌ای بسته به‌شدت تمرینات ، کالری سوزی 500 تا 1500 کیلوکالری را تجربه کرد و هم‌زمان بافت عضلانی قدرتمند ساخت. هر جلسه استفاده از دستگاه ای ام اس آی بادی معادل 3 جلسه تمرین در باشگاه بدن‌سازی می‌باشد . از دیگر فواید مهم دستگاه ibody افزایش توان استقامتی ورزشکاران می‌باشد که همین امر باعث استقبال ورزشکاران حرفه‌ای رشته‌های مختلف از این روش تمرینی شده است. چگونه برای مشاوره و راه‌اندازی کسب و کار خود و خرید این دستگاه‌ها ، اطلاعات کسب کنیم؟ شرکت آفرودیت لیزر ، با سال‌ها تجربه در زمینه دستگاه‌های زیبایی ، لاغری و تناسب اندام آماده ارائه مشاوره متناسب با کسب و کار شما در این صنعت نوین می‌باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان می‌توانید با شماره 021-22879501 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام دهید. همچنین جهت اطلاع از جدیدترین محصولات شرکت به سایت شرکت (www.aphroditlaser.com) یا صفحه اینستاگرام ما (afrodit.laser) مراجعه کنید. لازم به ذکر است که فروش دستگاه‌های آفرودیت لیزر با ضمانت بازگشت کالا و عودت وجه به مشتریان ارائه می‌شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ